brrah Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har innstallert Vista build 6000 men får ikke trådløstkortet til å funke, er en hp nc6000 med et intel kort. Tips? Lenke til kommentar
randulfen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei Det kan være at det trådløse nettverkskortet ditt eller driverene ikke gjenkjenner operativsystemet ditt fordi de ikke er laget for Windows Vista. Da kan det oppstå komplikasjoner. Ville anbefalt at du reinstallerer XP eller tar kontakt med noen i Windows.(Support) mvh randulf Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 På min bærbare med intel trådløs er problemet at knappen for å slå på det trådløse kortet ikke vunker uten videre i Vista. Jeg får det til ved å installere driveren for knappene som fulgte med maskinen (for XP). Deretter må jeg kopiere noen filer fra XP installasjinen til Vista partisjonen siden produsenten ikke har noen oppdatering for Vista tilgjengelig. Jeg vet ikke om HP bruker slik SW styring for å slå på wireless kortet, men det kan muligens være noe sånt som på Coop PC'n min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå