Gå til innhold

Alt eg lasta ned er corrupt! Ingen unntak!

PanzerLoco

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke spørsmålet helt, du formaterte for et halvt år siden og alt du lastet ned etter formateringen blir korrupt eller at filer som fungerte fint før formateringen ble korrupt etter formateringen?

7301585[/snapback]

Alt av filer som blir lastet ned kommer det opp en advarsel om at er korrupt, det gjelder alt av zip filer også når eg skal unzippe dei...

Men når eg lasta ned ting på ei anna maskin går det fint å installere det, evt unzippe det...

So det gjelder i bunn og grunn ting som blir lasta ned på mi maskin! :hmm:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

sjekk rammen din...

www.memtest86.com

:: ånei, nå oppfordrer jeg jo til nedlastning, å huff og huff... da får du vel egentlig bare kaste hele maskinen din, og kjøpe deg en ny, for du får jo ikke lov til å laste ned noenting ifølge noen av de som har skrevet over her (dere kan stappe penger inn på min konto for nedlastningen av min avatar cetram og rulleguru) ::

men for å være litt seriøs igjen, jeg hadde samme problemene på mine nedlastede ...la oss kalle det linux-distroer... styrte fælt med å finne noen feil på noe ram, men tror jeg fant riktig par som det var feil på, sendte de tilbake til PSdata, og alt har funket fint etterpå. får nye brikker av ps også :D

maskinen hadde en tendens til å restarte seg selv ukontrollert med de brikkene med feil også i, det har den ikke gjort til nå.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

meiner du at du mister filer under nedlastingen så er du ikkje den einaste, bruker eg torrent programmer, fungerer det. mn med vanelig explorer, get right osv... så er det alltid corrupt, og DHT error osv.... og det er ikkje kjekt, når broren må nedlaste alt for meg på sin pc- og overføre dt gjenom LAN... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...