Xaserr Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Heisann En kompis av meg har akkuratt kjøpt seg ny bærbar med norton antivirus, og vi ble såpass sure på Norton.. Så vi bestemte oss for og sletten det, etter en restart er maskina treig som ville hælvette! (unnsjyld utrykket) tar opptil 20 min og logge inn på en bruker.. Noen som har noe råd? MVH Aassveen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Slettet eller avinstallert? Gå inn på symantec.com og finn en skikkelig uninstaller, det er vanskelig å få bort alt av Norton (vanskeligere enn de fleste virus).. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Slettet eller avinstallert? Gå inn på symantec.com og finn en skikkelig uninstaller, det er vanskelig å få bort alt av Norton (vanskeligere enn de fleste virus).. 7299727[/snapback] Jeg har avinstalert det fre leggtil/fjern programmer.. Og det er umulig nå.. Det går så treigt att det er ille Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Nå forstår du hvorfor jeg holder meg langt unna Norton Er maskinen såpass sirup at du ikke kan komme deg på nettsidene til symantec for å hente avinstallerings-prog? Prøv å starte i sikkermodus med nettverk (trykk F8 under oppstart). Endret 16. november 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Kan prøve nå Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Fyra den i sikkerhets modus, kjørte ccleaner men den er fortsatt treig! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Prøv det jeg nevnte, sikkermodus med nettverk, hent uninstaller fra symantec.com.. Ccleaner er et supert program men ikke rette til å fjerne Norton.. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Kan prøve det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå