Dy§no Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 I Windows bruker jeg gratis programmene DVDFab Decrypter og DVdshrink til og rippe og nedskalere orginale dvd filmer. Hvilke programmer kan jeg bruke i Ubunut Linux? Tror jeg har sett rippe programmer, men ikke program til å komprimere ISO filen? Er innom Windows(dual boot) nå og her måtte jeg oppdatere virusprogrammet, defragmenteringsprogrammet skriker etter tid, adawre programmene trengte oppdatering; og Windows maser om restart ettersom jeg oppdaterte... aaaa... Eneste som mangler er noe lisenssjekk fra Microsoft.... Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg har kommet over mange programmer for dette i det siste, men har aldri brukt noen av dem, men dvd::rip skal vis være bra. Ubuntu har den i pakkesystemet (Hvertfall i Edgy) Endret 16. november 2006 av PHPdude Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har kommet over mange programmer for dette i det siste, men har aldri brukt noen av dem, men dvd::rip skal vis være bra.Ubuntu har den i pakkesystemet (Hvertfall i Edgy) 7299850[/snapback] Takker, fant den også i pakkesystemet til Dapper D; så den skal testes:-) Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 dvd::rip fungerer veldig fint. Har brukt den et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå