Bjerknez Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Bra valg av bil! Min står på biltoget til Bremerhaven nå, så da blir dette årets julegave 170tdi DSG Exclusive ble det på meg. Forskjellen på motoren er at 170hk er bedre bygd. Den har smidde stempler, bedre råder og større turbo. Registeret er større og en som har prøvd en chippet 140tdi mener at std 170tdi går bedre 7424191[/snapback] Takker for opplysningen Jeg har også bestemt meg for å kjøpe en webastovarmer med fjernkontroll. (dieseldrevet). slik at bilen hele tiden har isfrie ruter på vinteren Usikker på pris på denne.. men ligger nok på rundt 10.000 kr. ferdig montert. Vil gjerne høre tilbakemelding fra deg om hva du synes om 170HK'eren!!? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Da har det blitt noen endringer i utstyr til bilen. I tillegg til det som står i første posten min, så har jeg bestilt med skjørter forran og bak også. Jeg har også bestilt en webastovarmer. (dieseldrevet med fjernkontroll) Tillegg i pris = 22.000 kr. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Touran kan bli knalltøffe, og det er ikke akkurat negativt med 170 hestekrefter heller! Om du får på noen feite felger på den blir det knall. 19" eller noe. Går en her i byen som har minst 20" tror jeg, ser jævlig kult ut. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer med et flott og fornuftig valg! 2.0TDI er virkelig en spennende motor! www.vwaudi-club.no Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Takker folkens. Jeg tror nok 18" holder for min del. Det er ikke akkurat pengene det står på... men bilen skal jo tross alt være litt praktisk også. Skjørtekanter rundt hele/orginalt senket (15-20mm.)/18" med 235/40/18" rundt hele. Det eneste jeg kanskje kommer til å bytte etter hvert er baklyktene. De er orginalt sotet på min bil, men hadde ver kult med blanke klare. Men dette haster ikke i første omgang. Glemte jeg å nevne Cipp? Man skal vist lett få 204 HK. ut av denne motoren + 400NM, med en liten chip Pris: rundt 6-10.000 kr. Det eneste jeg da skal kjøpe meg utenom dette er ett kjøleskap (beregnet til bil) til og ha bak i bilen. Kjekt og ha på langturer Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det eneste jeg kanskje kommer til å bytte etter hvert er baklyktene. De er orginalt sotet på min bil, men hadde ver kult med blanke klare. Men dette haster ikke i første omgang. Det eneste jeg da skal kjøpe meg utenom dette er ett kjøleskap (beregnet til bil) til og ha bak i bilen. Kjekt og ha på langturer 7497683[/snapback] wtf! lexuslamper og kjøleskap?? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Det eneste jeg kanskje kommer til å bytte etter hvert er baklyktene. De er orginalt sotet på min bil, men hadde ver kult med blanke klare. Men dette haster ikke i første omgang. Det eneste jeg da skal kjøpe meg utenom dette er ett kjøleskap (beregnet til bil) til og ha bak i bilen. Kjekt og ha på langturer 7497683[/snapback] wtf! lexuslamper og kjøleskap?? 7497877[/snapback] Ja... Synes du det var rart? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dropp Lexus-lykter. Jeg, personlig, liker lykter som er delt opp på en tradisjonell måte, med sterkere, mørkere farger på de forskjellige delene bedre. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Dropp Lexus-lykter. Jeg, personlig, liker lykter som er delt opp på en tradisjonell måte, med sterkere, mørkere farger på de forskjellige delene bedre. 7499758[/snapback] Jeg får se hva jeg gjør etter hvert. Dette er uansett ikke førsteprioritet... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det eneste jeg kanskje kommer til å bytte etter hvert er baklyktene. De er orginalt sotet på min bil, men hadde ver kult med blanke klare. Men dette haster ikke i første omgang. Det eneste jeg da skal kjøpe meg utenom dette er ett kjøleskap (beregnet til bil) til og ha bak i bilen. Kjekt og ha på langturer 7497683[/snapback] wtf! lexuslamper og kjøleskap?? 7497877[/snapback] Ja... Synes du det var rart? 7498107[/snapback] er med på kjølesboks hvis du skal reise langt, men måten du sa det så virka som om du skulle fastmontere ett. og lexus lamper er ikke bra ass... men klart, det er jo din bil.... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sef. kunne jeg kjøpt meg en bil lignende Mini Cooper S (som absolutt er en kul bil i sin klasse) men hvorfor skal jeg gi over 300.000 kr. for en Mini Cooper S når jeg får en Touran av denne typen til 50.000 ekstra.? Kan nevne kjøreegenskaper og 5 seter ;P Man hadde nok selv valgt Touran hvis det sto mellom de 2 bilene, blir en utrolig fet bil med det utstyret 170hk diesel med DSG blir en kraftpakke, dsg kasse girer faktisk mye fortere enn det du hadde klart med manull og har 2 kløtser. Har selv kjørt Touran og det er en mege bra bil. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg snakker da ikke om og montere ett kjøleskap fra Elkjøp bak i der da vetu! Jeg neber sånne små kjøleskap som er beregnet til bil. Krever at du har 12 volts uttak.. men det har jeg to av bak i bilen, så det går bra Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 njaa, skeptisk.. da kan du jo få fryser og ismaksin også da... hehe. neida. du får fastmonterbare til bil også vet du, også får du løse kjølebokser.. regner og håper på løs kjøleboks.. hehe Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 njaa, skeptisk.. da kan du jo få fryser og ismaksin også da... hehe. neida. du får fastmonterbare til bil også vet du, også får du løse kjølebokser.. regner og håper på løs kjøleboks.. hehe 7505533[/snapback] Hehe... det er nok kjøleboks jeg mener ja... Kjøleskap..... hehe.. Men en Ismaskin ja... Neida... Lenke til kommentar
Spiffster Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har også bestemt meg for å kjøpe en webastovarmer med fjernkontroll. (dieseldrevet). slik at bilen hele tiden har isfrie ruter på vinteren Usikker på pris på denne.. men ligger nok på rundt 10.000 kr. ferdig montert. Vil gjerne høre tilbakemelding fra deg om hva du synes om 170HK'eren!!? 7484260[/snapback] Jeg har ikke prøvd 170hkeren selv, men det blir det en forandring på til uka Bilen blir ombygd hos importøren nå så du kan trygt si jeg gleder meg Når det gjelder Webasto så er det faktisk orginalmontert, men det du har bestilt er fjernstyringen av denne. Jeg måtte begrense meg tilslutt(ekstrautstyr er gøy..) så da droppet jeg denne. Men den kan ettermonteres til samme pris så jeg har fortsatt muligheten. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har også bestemt meg for å kjøpe en webastovarmer med fjernkontroll. (dieseldrevet). slik at bilen hele tiden har isfrie ruter på vinteren Usikker på pris på denne.. men ligger nok på rundt 10.000 kr. ferdig montert. Vil gjerne høre tilbakemelding fra deg om hva du synes om 170HK'eren!!? 7484260[/snapback] Jeg har ikke prøvd 170hkeren selv, men det blir det en forandring på til uka Bilen blir ombygd hos importøren nå så du kan trygt si jeg gleder meg Når det gjelder Webasto så er det faktisk orginalmontert, men det du har bestilt er fjernstyringen av denne. Jeg måtte begrense meg tilslutt(ekstrautstyr er gøy..) så da droppet jeg denne. Men den kan ettermonteres til samme pris så jeg har fortsatt muligheten. 7520109[/snapback] Ok. Vil gjerne høre lyd fra deg så fort du har prøvd 170'HK'eren. Har du forresten kjørt 140 HK'eren? Lenke til kommentar
Spiffster Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, jeg har kjørt en Touran vare 140tdi DSG en del og det var egentlig en sånn jeg skulle bestille. Touranen går meget bra med 140tdi, men når jeg så hvor liten forskjell det var i pris så måtte jeg bare... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ja, jeg har kjørt en Touran vare 140tdi DSG en del og det var egentlig en sånn jeg skulle bestille. Touranen går meget bra med 140tdi, men når jeg så hvor liten forskjell det var i pris så måtte jeg bare... 7536694[/snapback] Da er vi like Lenke til kommentar
lexers Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) brukbar bil, sett bort ifra dsg-kassa, den er "litt" treig i børjan. + at de får grisejuling av toyota avensis sin 177 hesters dieselmotor, med 400nm Endret 22. desember 2006 av lexers Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 brukbar bil, sett bort ifra dsg-kassa, den er "litt" treig i børjan. 7559394[/snapback] Vis meg den kassa som banker DSG`n du da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå