MaSo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp antakeligvis, men ser at det er mye syt i enkelte tråder for tiden.. Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Om du hadde ruslet innom innehaverens profil hadde du funnet ut at han ble født den 27. Juni 1976. Noe som etter litt rask hoderegning forteller meg at han blir 33 år til sommeren Okey. Skulle tro han var 18 og just hadde fått lappen. Er ufattelig barnslig å snakke om hvem han liksom kjører ifra. Er det så viktig ville jeg aldri kjøpt en kassebil og stylet den opp. Da kunne han heller ha kjøpt noe annet. Å kjøre touran er som å kjøre varebil med et stort tomt skall som man hører alle lydene fra. I all verden da, mann! Makan til krangling. Grunnen til at Giga kjører Touran er vel fordi den er praktisk i tillegg til sprek, kan jeg tenke meg. Tja, men klarer ikke å holde meg når Giga driver å skryter bilen sin opp i skyene og skryter hele tiden. Den er ikke noe mer enn en gjennomsnittlig bil Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Til å være kassebil er den rimelig sprek, det skal han ha. Og ang kommentaren om 18-år oppførsel må jeg få kommentere det at oppførselen og skrivemåten din minner meg mer om en fersk 18-åring enn Gigaflow Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Heller en 14 åring enn en 18 åring. Å begynne å surve og klage på trådstarter på en slik måte syntes jeg er totalt unødvendig. Simmelim, du får nesten klare å holde deg ikke ikke skyte ut disse idiotiske utsagnene dine. Fanboy greier kan du ta et annet sted.. Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Til å være kassebil er den rimelig sprek, det skal han ha. Og ang kommentaren om 18-år oppførsel må jeg få kommentere det at oppførselen og skrivemåten din minner meg mer om en fersk 18-åring enn Gigaflow Det kan godt være at den er sprek, men å være snart 37 år og drive på som trådstarter gjør er veldig umodent spør du meg. Greit han er fornøyd med bilen sin, men det får være grenser for hva slags sprøyt han finner på om Touranen. Alle må ha lov til å ytre sine meninger her WheelMan. Å kritisere andre for skrivemåte burde du holde deg for god til, samt å kalle noen en fersk 18 åring. Et kjapt klikk inn på din bruker og det tyter med spesifikasjoner om dataen din og kamerautstyr. Vet ikke hvem som skal kalle hvem ung her.. Heller en 14 åring enn en 18 åring. Å begynne å surve og klage på trådstarter på en slik måte syntes jeg er totalt unødvendig. Simmelim, du får nesten klare å holde deg ikke ikke skyte ut disse idiotiske utsagnene dine. Fanboy greier kan du ta et annet sted.. Lese- og skrivevansker? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Greit, da setter vi en stopper for personkarakteristikkene her. Man skal ikke diskutere hverandre som brukere, men saken. Å dra debatten over til personlige anliggenheter slik som alder og interesseområder er ikke annet enn usaklig. Og forsøk på å fornærme og provosere hverandre vil bli slått ned på. Dere skal få beholde meningene deres, men hold dere saklig og bruk argumenter framfor personangrep. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Ojsan... her var det skrevet mye jeg ikke har sett før nå.... (har vist fjernet epost varselet for denne tråden for lengst) Når man får noe nytt, så blir man fort litt opprømt. Kjenner mange vesentlig eldre enn meg som blir veldig opprømt etter og ha fått seg nye ting. Dette vil jeg si er helt vanlig, og det finnes flere eksempler på dette. Saken er bare den at de fleste er like opprømte når de får seg en ting de har ventet på lenge, men de fleste prøver på en måte og "lire" det inn litt penere, selv om de i utgangspunktet vil ha oppmerksomhet fra alle. Dette har altså ikke med barnslighet å gjøre, men heller det at man faktisk tør og sette ord på hvordan man føler for ting man liker godt. Jeg vil heller anta at den som kaller meg "barnslig" og slike ting kanskje er litt missunnelig, og da heller velger å få meg ned på jorden ved å virke eldre selv. Min far kjøpte for en stund tilbake sin første lcd-tv og parabolannlegg. Tror han satt konstant i flere dager og trykte. Hver gang jeg spurte han om dette annlegget, så kunne man nærmest se han lyse opp. Saken var at jeg egentlig ikke var missunelig, da jeg hadde dette selv. Men hadde jeg hvert missunnelig, hadde jeg nok blitt trøttere på ivrigheten hans. Dere kan kalle bilen min hva som helst. Jeg er like glad i bilen samme hva som blir sagt, og den går som en klokke. Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ojsan... her var det skrevet mye jeg ikke har sett før nå.... (har vist fjernet epost varselet for denne tråden for lengst) Når man får noe nytt, så blir man fort litt opprømt. Kjenner mange vesentlig eldre enn meg som blir veldig opprømt etter og ha fått seg nye ting. Dette vil jeg si er helt vanlig, og det finnes flere eksempler på dette. Saken er bare den at de fleste er like opprømte når de får seg en ting de har ventet på lenge, men de fleste prøver på en måte og "lire" det inn litt penere, selv om de i utgangspunktet vil ha oppmerksomhet fra alle. Dette har altså ikke med barnslighet å gjøre, men heller det at man faktisk tør og sette ord på hvordan man føler for ting man liker godt. Jeg vil heller anta at den som kaller meg "barnslig" og slike ting kanskje er litt missunnelig, og da heller velger å få meg ned på jorden ved å virke eldre selv. Min far kjøpte for en stund tilbake sin første lcd-tv og parabolannlegg. Tror han satt konstant i flere dager og trykte. Hver gang jeg spurte han om dette annlegget, så kunne man nærmest se han lyse opp. Saken var at jeg egentlig ikke var missunelig, da jeg hadde dette selv. Men hadde jeg hvert missunnelig, hadde jeg nok blitt trøttere på ivrigheten hans. Dere kan kalle bilen min hva som helst. Jeg er like glad i bilen samme hva som blir sagt, og den går som en klokke. Dette skjønner jeg veldig godt! Er veldig fint du er fornøyd med bilen din, men jeg reagerte bare på det jeg synes var litt vel mye skryting og snakk om hvem du kunne kjøre fra osv. Når det gjelder misunnelighet så er jeg 20 år og har en BMW 120d som er chippet til ca 210 hk og 400+ nm så jeg har det jeg vil ha. Og hvis du lurer så kjører jeg fra deg Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Skulle da bare mangle... Bilen din har jo omtrent like mange hester og NM som min, men er på størrelsen med en stor vw polo... hehe. Gratulerer med flott bil! BMW 100-serien er flotte biler Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Skulle da bare mangle... Bilen din har jo omtrent like mange hester og NM som min, men er på størrelsen med en stor vw polo... hehe. Gratulerer med flott bil! BMW 100-serien er flotte biler Takk... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Simmelim: Det er litt av en linje du har lagt opp til, strø rundt seg med sarkasme og dårlig skjult forakt. Det er faktisk lov til å tenke seg om før en trykker på svar tasten og for å være helt ærlig, oppførselen du har vist hittil står til en solid stryk karakter. Og et godt råd til deg, når erfarne brukere har lyst å dyppe deg i tjære og fjær og moderatorene peker fingeren til deg da bør du ta hintet. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg tar det ikke så veldig tungt det som blir sagt her... så det går helt fint. Dette er ett forum hvor man kan lire av seg det meste uten at man bør stå til ansvar for det... Derfor så er det naturlig at ufine kommentarer dukker opp til tider. Saken hadde nok stilt seg annerledes hvis man befant seg i virkeligheten. Da hadde han nok ikke sagt dette i det hele tatt. Peace! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg tar det ikke så veldig tungt det som blir sagt her... så det går helt fint. Dette er ett forum hvor man kan lire av seg det meste uten at man bør stå til ansvar for det... Derfor så er det naturlig at ufine kommentarer dukker opp til tider. Saken hadde nok stilt seg annerledes hvis man befant seg i virkeligheten. Da hadde han nok ikke sagt dette i det hele tatt. Peace! EDIT: Uansett er denne saken veldig gammel nå.... hvorfor den ble startet igjen vet jeg ikke, men det er vel noen her som ville være litt kverulant. Jeg kan også være en kverulant til tider dog.... hehe. For en stund siden, så la jeg ut en liten uformell akselerasjonsvideo av touranen min på youtube. Se videoen og bedøm selv hvor mange sekunder den bruker fra null til hundre. Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Simmelim: Det er litt av en linje du har lagt opp til, strø rundt seg med sarkasme og dårlig skjult forakt. Det er faktisk lov til å tenke seg om før en trykker på svar tasten og for å være helt ærlig, oppførselen du har vist hittil står til en solid stryk karakter. Og et godt råd til deg, når erfarne brukere har lyst å dyppe deg i tjære og fjær og moderatorene peker fingeren til deg da bør du ta hintet. Som sagt nedenfor er dette noe jeg aldri hadde sagt i virkeligheten. Dette er et forum hvor man kan si sin mening og jeg har aldri såret noen på den måten som du prøver å gjøre nå. Jeg kan reagere på noe på samme måte som du gjør. Er du så nærtaken så burde du gå en runde med deg selv. Verden er mye tøffere enn dette! Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg tar det ikke så veldig tungt det som blir sagt her... så det går helt fint. Dette er ett forum hvor man kan lire av seg det meste uten at man bør stå til ansvar for det... Derfor så er det naturlig at ufine kommentarer dukker opp til tider. Saken hadde nok stilt seg annerledes hvis man befant seg i virkeligheten. Da hadde han nok ikke sagt dette i det hele tatt. Peace! EDIT: Uansett er denne saken veldig gammel nå.... hvorfor den ble startet igjen vet jeg ikke, men det er vel noen her som ville være litt kverulant. Jeg kan også være en kverulant til tider dog.... hehe. For en stund siden, så la jeg ut en liten uformell akselerasjonsvideo av touranen min på youtube. Se videoen og bedøm selv hvor mange sekunder den bruker fra null til hundre. Må si jeg er imponert over akselerasjonen! Er ikke mye tregere enn min den ass. Stilig styling var det også. Merker du mye på dieselforbruket at du har chippet den? Chippet min just så har ikke fått målt det ordentlig. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Virkeligheten er ikke noe mindre her inne en "der ute", folk forventer normalt anstendig oppførsel noe som også står i forumets retningslinjer. Og ang det andre du har skrevet så får det stå for din regning, jeg står inne for det jeg sier 100% og er faktisk den jeg fremstår som og er stolt av det. Edit: back to topic VAG var ledende på dieselmotorer i mange år, men BMW har kommet seg kraftig de siste årene spessielt med 535D den ganske så morsom å kjøre. Endret 29. mars 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Virkeligheten er ikke noe mindre her inne en "der ute", folk forventer normalt anstendig oppførsel noe som også står i forumets retningslinjer. Og ang det andre du har skrevet så får det stå for din regning, jeg står inne for det jeg sier 100% og er faktisk den jeg fremstår som og er stolt av det. Normal anstendig oppførsel er jo et vidt begrep. Du tåler tydeligvis ikke så mye mens andre tåler mer. Nå har trådstarter allerede sagt det han mener og vi har blitt enige. Hvorfor du fortsetter med denne kranglinga skjønner ikke jeg. Vil ikke si jeg har vært så ille som du beskriver heller. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Satt å så på flere klipp på youtube som andre hadde lagt ut, ser det er markant forskjell på 140hk og 170hk (da snakker vi de med DSG kasse) ser din som er chippet drar godt selv når du nærmer deg rødstreken. Lenke til kommentar
Simmelim Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Satt å så på flere klipp på youtube som andre hadde lagt ut, ser det er markant forskjell på 140hk og 170hk (da snakker vi de med DSG kasse) ser din som er chippet drar godt selv når du nærmer deg rødstreken. Sant, ble veldig overraska. Min drar også mye bedre der det vanligvis butter litt imot (rødlinja). Men må si jeg er veldig overraska over hvor mye sprekere en 2 liter diesel er i 1-serien enn i en golf. Det er jo 23 hk mer i bmw'en men den har ca samme dreiemoment. Allikavel er det ganske stor forskjell på akselerasjon Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg tar det ikke så veldig tungt det som blir sagt her... så det går helt fint. Dette er ett forum hvor man kan lire av seg det meste uten at man bør stå til ansvar for det... Derfor så er det naturlig at ufine kommentarer dukker opp til tider. Saken hadde nok stilt seg annerledes hvis man befant seg i virkeligheten. Da hadde han nok ikke sagt dette i det hele tatt. Peace! EDIT: Uansett er denne saken veldig gammel nå.... hvorfor den ble startet igjen vet jeg ikke, men det er vel noen her som ville være litt kverulant. Jeg kan også være en kverulant til tider dog.... hehe. For en stund siden, så la jeg ut en liten uformell akselerasjonsvideo av touranen min på youtube. Se videoen og bedøm selv hvor mange sekunder den bruker fra null til hundre. Må si jeg er imponert over akselerasjonen! Er ikke mye tregere enn min den ass. Stilig styling var det også. Merker du mye på dieselforbruket at du har chippet den? Chippet min just så har ikke fått målt det ordentlig. Ja, den drar vesentlig mer enn forventet... Mulig du hadde kjørt fra meg... men jeg skulle ikke gjort det enkelt for deg.... Litt vanskelig å se hvor lang tid den faktisk bruker på denne videoen, men tror ikke jeg overdriver når jeg sier rundt 8 sek. Dieselforbuket har faktisk gått ned ved normal kjøring. Men drar man på litt, vil man oppleve litt høyere forbruk dog. På langkjøring gikk den fra 0,51 til 0,46 l/m. etter chip. Ganske imponerende synes jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå