Forumforumforum Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Bra pris det Kjett og kanskje bli tatt i EU. Men er tross alt 4 år uansett. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Bra pris det Kjett og kanskje bli tatt i EU. Men er tross alt 4 år uansett. 8760513[/snapback] Får se hva det blir til... blir ikke aktuelt ennå. Må spare litt mer penger i sekken først Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Syns det hadde blitt fett og fjerna senkinga, satt på stiverer fjærer, og større dimm på dekka Men det er meg da Jeg hadde også montert massivt anlegg i den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og litt neonlys Endret 2. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg tror du hadde tenkt annerledes om du hadde vært 16 år eldre Wheelman. Og, bilen hadde sett rar ut, uten senk, med stivt understell og større dimm på dekk. Et massivt anlegg bygger man ikke om man er spesielt interessert i bilstero. Og hvem putter neonlys på en sånn type bil? Det bør ikke gjøres stort mer med denne bilen nå. Den burde fortsette å ha et litt anonymt preg, selv om den er stylet og påkostet en del kroner. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hehe. 16 år eldre ja Jeg har ingenting imot stilren styling, syns bilen hans er dritfin jeg Men, anlegg er noe alle trenger , og jeg er enig med deg at neon under kunne vært litt i drøyeste laget, men jeg tenkte på inni Sikkert jeg som ikke hadde våkna helt enda^^ Men, en ting, syns bakenden på bilen er litt stor, hvis noen skjønner. hvis du ser den forfra ser bilen skikkelig sporty ut, men bakfra er den mer kassebil Kan ha noe med at det er det den brukes som/er også? Endret 2. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Neonlys og heving av bil, samt større hjul er totalt uinteresant. Men jeg har noen planer som jeg lurer på om jeg vil sette i praksis: Soting av ruter (koster 4800 kr.) Basskasse med 2 stk. 10" + forsterker. (ca. 5.000 kr.) Chrome speilkapper. (1200 kr.) Litt usikker på hva jeg skal gjøre. Tror kanskje jeg dropper Chrome speilkapper, da dette vil se litt harry ut... Men en forsiktig ekstra soting av ruter tror jeg kler bilen bra. Lurer også på om jeg skal fjerne emblemene bak. "Touran" og "2.0TDI" Litt usikker altså... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Neon inni er, om mulig, mer harry enn utvendig. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Neon inni er, om mulig, mer harry enn utvendig. 8776067[/snapback] Neon blir ikke aktuelt uansett om det er inni eller utvendig. Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Å fjerne "Touran" og "2.0TDI" merket hadde gjort seg. Da hadde den blitt helt clean Ekstra soting blir nok helt sikkert pent ja. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Skal se hva jeg får gjort... Men jeg må si det frister mest og sette inn en subkasse og forsterker.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Moderat stereo er vel greit det, du har vel kanskje plass å ta av også. Det beste hadde vært å fått noen med kunnskap, erfaring og kompetanse til å bygge stereo for deg om du ikke klarer selv. Så får du det så diskrèt som mulig. Hva slags stereo sitter det i orginalt? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Moderat stereo er vel greit det, du har vel kanskje plass å ta av også. Det beste hadde vært å fått noen med kunnskap, erfaring og kompetanse til å bygge stereo for deg om du ikke klarer selv. Så får du det så diskrèt som mulig. Hva slags stereo sitter det i orginalt? 8776470[/snapback] Det er en navigasjon/mp3/cd-spiller som sitter i bilen orginalt. Det er 8 stk. høytalere med god lyd. Men bassen vrenger seg fort. Hadde derfor godt kun tenkt meg noen bassere som sparte de orginale høytalerene for de dypeste frekvensene. iden jeg kun skal ha sub og forsterker og at jeg har en varebil, blir det jo minimalt med ledninger som skal føres frem og tilbake. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ikke helt on topic, men jeg spør: Hva betyr røde bokstaver i TDI? Altså, hvilken forskjell i ytelse? TDI? TDI? TDI? Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) T= Turbo DI= Diesel EDIT: Eller faen, ble litt usikker nå.. Mulig I'en står for injection... Hmmm Endret 15. juni 2007 av Blablaa Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg vet hva TDI innebærer. Det jeg lurer på er hva rødfargen på D og I har å si. M.a.o f.eks 100 hester i TDI, 140 i TDI og 170 i TDI? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 http://www.askaboutmoney.com/archive/index.php/t-11625.html Tdi = 90bhp in early years, later increased to 100bhp Td red i = 115bhp early years, later increased to 130bhp T red di = 130bhp early years, later increased to 170bhp Except where it was printed wrong on some models!! A VW dealer told me you can NOT rely on the colouring of the letters. For et merkelig system. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er det ikke slik?: Tdi = 105 hk Tdi = 140 hk Tdi = 170 hk Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Fin bil men hvorfor lar VW speedometeret gå så høyt som til 260 km/t når bilen går i ca 200-210km/t? håper dem på mye trimming av bilene? prøvde en slik med 140hk og kjentes ut som det dro ganske bra men tok tiden og klarte på det beste ca 10-11 sek på 0-100 men det føltes som bilen gikk mye bedre enn det, tippet rundt 7-8 sek som er samme som bilen jeg har, men tok feil der. samme med Avensis med 170hk føltes som det gikk noe sinnsykt men klarte på det beste 8-9sek som er tregere enn min Celica som bruker 7-8sek, var helt sikkert på at jeg brukte maks 6-7sek til 100 med Avensis hehe.. Celicaen min har foresten bare 170nm. Synes Avensis føltes sprekere enn min Celica men når jeg fakktisk sammenlignet tider fra 0-100 så var Celicaen min en god del raskere selv om den "føles" daffere. når det gjelder 100-150 hadde ikke Avensien sjangs å klare å komme like fort opp i fart som Celicaen, men igjen så "føltes" det raskere. synes det er merkelig jeg hehe.. Så Diesel biler med mye NM føles bare raskere og kan dra mere vekt og dra bedre på lave turtall har jeg kommet fram til Endret 15. juni 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Man får en litt annerledes opplevelse av fart jo større bilen er, så det er nok derfor du føler Touranen gikk raskere. Takk, forresten, til de som forklarte forskjellene i ytelse. Endret 15. juni 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er det ikke slik?: Tdi = 105 hk Tdi = 140 hk Tdi = 170 hk 8867029[/snapback] Står TDi for Turbo Direct Injection eller Turbo Diesel Injection? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå