Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

VW Touran 2.0 170HK


Bjerknez

Anbefalte innlegg

Bra valg av bil! Min står på biltoget til Bremerhaven nå, så da blir dette årets julegave :) 170tdi DSG Exclusive ble det på meg.

 

Forskjellen på motoren er at 170hk er bedre bygd. Den har smidde stempler, bedre råder og større turbo. Registeret er større og en som har prøvd en chippet 140tdi mener at std 170tdi går bedre :)

7424191[/snapback]

Takker for opplysningen :)

 

Jeg har også bestemt meg for å kjøpe en webastovarmer med fjernkontroll. (dieseldrevet). slik at bilen hele tiden har isfrie ruter på vinteren :)

Usikker på pris på denne.. men ligger nok på rundt 10.000 kr. ferdig montert.

 

Vil gjerne høre tilbakemelding fra deg om hva du synes om 170HK'eren!!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker folkens.

 

Jeg tror nok 18" holder for min del. Det er ikke akkurat pengene det står på... men bilen skal jo tross alt være litt praktisk også.

 

Skjørtekanter rundt hele/orginalt senket (15-20mm.)/18" med 235/40/18" rundt hele.

 

Det eneste jeg kanskje kommer til å bytte etter hvert er baklyktene. De er orginalt sotet på min bil, men hadde ver kult med blanke klare. Men dette haster ikke i første omgang.

 

Glemte jeg å nevne Cipp?

Man skal vist lett få 204 HK. ut av denne motoren + 400NM, med en liten chip :)

Pris: rundt 6-10.000 kr.

 

Det eneste jeg da skal kjøpe meg utenom dette er ett kjøleskap (beregnet til bil) til og ha bak i bilen. Kjekt og ha på langturer :)

Lenke til kommentar
Det eneste jeg kanskje kommer til å bytte etter hvert er baklyktene. De er orginalt sotet på min bil, men hadde ver kult med blanke klare. Men dette haster ikke i første omgang.

 

Det eneste jeg da skal kjøpe meg utenom dette er ett kjøleskap (beregnet til bil) til og ha bak i bilen. Kjekt og ha på langturer :)

7497683[/snapback]

 

wtf! lexuslamper og kjøleskap??

Lenke til kommentar
Det eneste jeg kanskje kommer til å bytte etter hvert er baklyktene. De er orginalt sotet på min bil, men hadde ver kult med blanke klare. Men dette haster ikke i første omgang.

 

Det eneste jeg da skal kjøpe meg utenom dette er ett kjøleskap (beregnet til bil) til og ha bak i bilen. Kjekt og ha på langturer :)

7497683[/snapback]

 

wtf! lexuslamper og kjøleskap??

7497877[/snapback]

Ja...

 

Synes du det var rart?

Lenke til kommentar
Det eneste jeg kanskje kommer til å bytte etter hvert er baklyktene. De er orginalt sotet på min bil, men hadde ver kult med blanke klare. Men dette haster ikke i første omgang.

 

Det eneste jeg da skal kjøpe meg utenom dette er ett kjøleskap (beregnet til bil) til og ha bak i bilen. Kjekt og ha på langturer :)

7497683[/snapback]

 

wtf! lexuslamper og kjøleskap??

7497877[/snapback]

Ja...

 

Synes du det var rart?

7498107[/snapback]

 

er med på kjølesboks hvis du skal reise langt, men måten du sa det så virka som om du skulle fastmontere ett.

 

og lexus lamper er ikke bra ass... men klart, det er jo din bil....

Lenke til kommentar
Sef. kunne jeg kjøpt meg en bil lignende Mini Cooper S (som absolutt er en kul bil i sin klasse) men hvorfor skal jeg gi over 300.000 kr. for en Mini Cooper S når jeg får en Touran av denne typen til 50.000 ekstra.?

 

Kan nevne kjøreegenskaper og 5 seter ;P

Man hadde nok selv valgt Touran hvis det sto mellom de 2 bilene, blir en utrolig fet bil med det utstyret 170hk diesel med DSG blir en kraftpakke, dsg kasse girer faktisk mye fortere enn det du hadde klart med manull og har 2 kløtser. Har selv kjørt Touran og det er en mege bra bil.

Lenke til kommentar
njaa, skeptisk.. da kan du jo få fryser og ismaksin også da... hehe. neida. du får fastmonterbare til bil også vet du, også får du løse kjølebokser.. regner og håper på løs kjøleboks.. hehe

7505533[/snapback]

Hehe... det er nok kjøleboks jeg mener ja...

 

Kjøleskap..... hehe.. Men en Ismaskin ja...

 

Neida...

Lenke til kommentar
Jeg har også bestemt meg for å kjøpe en webastovarmer med fjernkontroll. (dieseldrevet). slik at bilen hele tiden har isfrie ruter på vinteren :)

Usikker på pris på denne.. men ligger nok på rundt 10.000 kr. ferdig montert.

 

Vil gjerne høre tilbakemelding fra deg om hva du synes om 170HK'eren!!?

7484260[/snapback]

Jeg har ikke prøvd 170hkeren selv, men det blir det en forandring på til uka :) Bilen blir ombygd hos importøren nå så du kan trygt si jeg gleder meg :)

Når det gjelder Webasto så er det faktisk orginalmontert, men det du har bestilt er fjernstyringen av denne. Jeg måtte begrense meg tilslutt(ekstrautstyr er gøy..) så da droppet jeg denne. Men den kan ettermonteres til samme pris så jeg har fortsatt muligheten.

Lenke til kommentar
Jeg har også bestemt meg for å kjøpe en webastovarmer med fjernkontroll. (dieseldrevet). slik at bilen hele tiden har isfrie ruter på vinteren :)

Usikker på pris på denne.. men ligger nok på rundt 10.000 kr. ferdig montert.

 

Vil gjerne høre tilbakemelding fra deg om hva du synes om 170HK'eren!!?

7484260[/snapback]

Jeg har ikke prøvd 170hkeren selv, men det blir det en forandring på til uka :) Bilen blir ombygd hos importøren nå så du kan trygt si jeg gleder meg :)

Når det gjelder Webasto så er det faktisk orginalmontert, men det du har bestilt er fjernstyringen av denne. Jeg måtte begrense meg tilslutt(ekstrautstyr er gøy..) så da droppet jeg denne. Men den kan ettermonteres til samme pris så jeg har fortsatt muligheten.

7520109[/snapback]

Ok.

 

Vil gjerne høre lyd fra deg så fort du har prøvd 170'HK'eren.

Har du forresten kjørt 140 HK'eren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...