Tunky Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Heisann. Kristiansand Kommune har jo en hjemmeside som andre kommuner flest. De har også en funksjon som lar deg lese opp teksten på siden. Du merker en tekst og trykker på Play, også leser en stemme opp den teksten du markerte. Nettsiden har jo også en engelsk versjon. Men åssen går det når en norsk stemme skal lese opp engelsk tekst? Dette høres jo ut som Petter Solberg. Trykk her og merk litt tekst, og trykk på play. ENJOY! EDIT: Prøv den siste nederste teksten med "Area" nederst på siden. Da får du høre ordentlig engelsk! Endret 16. november 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Heisann. Kristiansand Kommune har jo en hjemmeside som andre kommuner flest. De har også en funksjon som lar deg lese opp teksten på siden. Du merker en tekst og trykker på Play, også leser en stemme opp den teksten du markerte. Nettsiden har jo også en engelsk versjon. Men åssen går det når en norsk stemme skal lese opp engelsk tekst? Dette høres jo ut som Petter Solberg. Trykk her og merk litt tekst, og trykk på play. ENJOY! EDIT: Prøv den siste nederste teksten med "Area" nederst på siden. Da får du høre ordentlig engelsk! 7299617[/snapback] Det er nå jeg er flau for å bo i Kristiansand Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Synes det var temmelig stilig, høres rart ut, spesielt den engelske teksten, men kan sikkert være nyttig for folk med veldig dårlig syn eller noe i den duren. Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 http://www.kristiansand.kommune.no/ncms.as...4E-BCCD47F9D8FE HAHHA sjekk her, skriv inn hva du vil og få henne til og si det Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hohoho, utrolig at det kan bli så dårlig! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det der var evig morsomt! HAHAHA Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Nederst på siden er det sånn info, med mailadresse, adresse, redaktører osv. Der er de forskjellige tinga avdelt med | Hver gang en sånn kommer sier hun: Vertikal strek Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 hør på setningen "This sheltered area is the playground" utrolig morsom:P Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hahahaha latterligste og dårligste utale noensinne! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Det er jo beregnet på å lese norsk, og ikke engelsk, så det er ikke så rart om det er rart. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 utrolig mongo Glad kommunen vår har en så flott side Artig der med Area ja... fantastisk engelsk ^^ Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hahaha, høres ut som en blanding mellom Petter Solberg engelsk og norrønt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Hmmm. Kanskje jeg skal si til engelsklæreren min: "Jeg vil bli ekstra god i engelsk, og fant denne kjempegeniale siden for å lære meg ordentlig uttale og slikt." Og så viser jeg den siden! :!: Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) haha fyfaen...: "Area Total 277 km sq Populated 36 km sq Agricultural 10 km sq Productive forests 150 km sq Lakes 15 km sq Inhabitants per km sq 258" denne her var faen meg bra, hørres ut som noen snakker med kuk i munnen. Endret 17. november 2006 av Chakl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg bor i Kristiansand, og er stolt av det! Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 http://www.kristiansand.kommune.no/ncms.as...4E-BCCD47F9D8FE HAHHA sjekk her, skriv inn hva du vil og få henne til og si det 7302125[/snapback] heeellooo gjør som jeg gjør da kan dere få henne til og si alt mulig nasty.. mye morsomere! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) HAHHA sjekk her, skriv inn hva du vil og få henne til og si det 7302125[/snapback] Fantastisk morsomt! All kommunikasjon fra meg her på kontoret går kun via søk-funksjonen til Kristiansand kommune nå! De har sluttet å le. Edit: Nå ler jeg faktsik så jeg griner. Kan jo skrive inn kjempelange setninger med bare tull og fjas Endret 20. november 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dåligere enn meg i engelsk jo!! Sempron Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det virker som at de har skjønt at Petter Solberg engelsk ikke duger lengre. Dama sier bare "Språget støttes desverre ikke". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå