Jakoozie Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvordan kobler jeg den andre kontrollen min til? Den første jeg kjøpte funket greit, men den nye jeg har lyser og sånn men den funker ikke. JEg får ikke til å spille gears of war split screen. Det står at et eller annet om at en profil ikke er logget inn. Funker ikke på FIFA heller. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har du husket å trykke på den lille hvite knappen som er både på kontrolleren og konsollen, slik at de gjenkjenner hverandre? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Skal være en liten hvit knapp på begge som du trykker, og holder inne, så de søker etter hverandre. Lysene burde blinke i ring når de søker. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) eh nei den visste jeg ikke om. Det funket, så takk:) Ang. GoW måtte jeg bare lage en ny profil som den andre personen kunne logge inn med. Går det an å ha flere profiler på xbox live når det gjelder gears? (sikkert ikke, men tenkte jeg skulle spør) Og vet dere om tap/vinn informasjonen til de forskjellige profilene blir lagret noen plass? (jeg tenker på offline multiplayer nå.) Endret 17. november 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå