kimern9 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har Asus A8N Premium hovedkort med det integrerte lydkortet til det. Har lyst på best kvalitet til fornuftig pris. Lurer også på om 5.1+ er overkill for ett rom på 25 kvm. Har sett litt på denne i butikken, men tenkte jeg skulle spørre dere først: https://prisguiden.no/product.php?productId=21554 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg kan på det varmeste anbefale Logitech Z-5500 Digital, men jeg vet ikke om de kanskje er i en prisklasse som er litt høyere enn det du hadde tenkt på? Uansett.. veldig mye lyd for pengene i dem Endret 16. november 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
radiated Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er nok best du kommer opp med et forslag til hva du synes er fornuftig pris. Min erfaring er at det er best å gå for et 2.0-system så lenge man er under 3000kr. Logitec x530 er det best å styre unna spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå