snowflake Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg klarer ikke å brenne med nero. fÅr bare masse rare feilmeldinger. Noen som skjønner hva det kan skyldes. Det funker å brenne med Easy CD Creator 5... Jeg kjører WinXPpro. Vil gjerne bruke nero da jeg ikke klarer å brenne bin/bin filer i Easy cd creator. I hvilke andre programmer kan man brenne bin/cue filer? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 du kan brenne bin/cue med fireburner. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hvis du ikke har oppgradert til siste versjon, så kan det kanskje være en ide og gjøre det. Lastes ned her. Lenke til kommentar
snowflake Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Det har jeg gjort. Hjelper ikke. Får bare en ny blåskjerm... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Kan du gi oss feilmeldingene? Kan være at noen har sett de før og kan gi en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå