eigan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hei Jeg bare lurer på om jeg trenger å se eneren av denne filmen før jeg starter på toeren... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det ville vært en fordel ja.. =) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 ja du bør det selv om 1eren er en god del dårligere en 2eren Lenke til kommentar
eigan Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg som ikke har 1ern bare 2ern... jaja..det var den kvelden Edit: Underworld evelution er vel to`ern?? Endret 16. november 2006 av Mr Chief Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Edit: Underworld evelution er vel to`ern?? 7299550[/snapback] Evolution er fra 2006 og da bør det være innlysende at det er toern, ja. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 ettersom tidsrommet mellom de 2 filmene er på ... 5 minutter så burde du se 1eren ellrs kommer du ikke til å skjønne noe av hvorfor de løper i skogen og hvem han duden med vingene er Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei Jeg bare lurer på om jeg trenger å se eneren av denne filmen før jeg starter på toeren... Kan være en fordel ja (på grunn av bakgrunnshistorien), men jeg vil ikke påstå at det er nødvendig for å forstå handlingen isolert sett. Dersom du er interessert i eneren, kan kanskje den utvidete versjonen være av interesse (denne versjonen er også unrated). Den inneholder ca. 23 minutter med nye/ekstra scener. Jeg kjøpte først standardversjonen, men skaffet meg den utvidete versjonen siden jeg ønsket å få med meg de ekstra scenene. Nå viste det seg at forskjellene var heller subtile. Det var uansett ikke et så dumt kjøp, siden det fulgte med en del vedlegg på en ekstra bonusplate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå