iStephano Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Setter den en ny standar innen Action, fiction typisk skyt og drep deg fram spill. ja, setter den en ny standar i og lage et spesielt miljø, atmosfære. Ja. Ta spillet for den sjangeren den har kommet inn i. Dette er ikke et RPG spill. Så da må jo og folk tenke selv og skjønne det. Kommer sikkert til og bli flamet nå. Men jeg har spilt Halo, det er samme greia der. skyt deg fram, drep fienden. Kan ikke huske at det var banebrytende AI der akkurat. Som folk flest nesten vil ha det til. men ja, den setter ny standar, jeg forventer meg nesten og se fler spill snart med denne grafikkeb til X360 hehe Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Personlig synes jeg stemningen i spillet - med andre ord en blanding av grafikk, lyd og spillfølelse - overgår det meste jeg har spilt på mange år (og jeg har vært med siden Doom 1). Det er *lenge* siden jeg har lent meg fysisk ut til siden for å se om det er noen rundt hjørnet for eksempel slik jeg nylig tok meg selv i å gjøre flere ganger i forbindelse med en overivrig og særs blodtørstig Berserker i GOW her om dagen Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Argh, sitter med spillet i hånden, og lengter etter å spille, men er på perm, og 360'en sitter trygt igjen på kasernen. Gleder meg til å komme tilbake til militæret, så bra inntrykk har jeg fått av de anmeldelsene og videoene jeg har sett og lest så langt. Dette spillet, og ikke minst Dead Rising, er mer enn god nok grunn til å skaffe seg 360. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er et bra spill. Men for meg så er det ikke et like stort steg opp som for eksempel Half Life 2 var når det kom ut. Fikk større WOW opplevelse av det en dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 HL2 var absolutt ein solid tittel, men syns liksom ikkje gjenspillbarheten her var så god som i HL1. Det holdt liksom med ein gjennomspilling av HL2 for min del, eit par forsøk på å gjenomføre spillet seinere måtte gå tapt enten pga. nedprioritering på den fornten eller formatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå