TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det ikke? Se på battlefield serien, se på Chromehounds, eller Super Smash Brothers for den del. Multiplayer er hvor moroa ligger i disse spillene, ikke singelplayer. Andre spill ligger kanskje 50/50? Mens andre gullkorn som Zelda, Kotor Baldurs gate (for å nevne noen få) legger opp til prima singelplayer men ingen, eller lite når det kommer til multiplayer. Skulle selv ønske det var mer storyline bak, har ikke lest noen reviews/previews i det hele tatt, så skal ikke uttale meg der. Spesielt forhistorie, hvem marcus er, hva/hvordan gears ble til, for å nevne noe. Kanskje spillet er dårlig når man er alene? Har kun spilt co-op og syntes det har vært helt fantastisk moro 7321534[/snapback] GoW er både fokusert på SP og MP, skulle gjerne ha sett mer historie enn hva som spillet hadde. Jeg orker ikke ta diskusjonen om andre spill om dette. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er enig med deg at det finnes mange irriterende sjeler online. Men For min del er opplevelsen noe heilt annet når eg spiller med gamer.no folk enne noen random folk rundt om i verden 7321493[/snapback] Synd du ikke var pålogget fredag og lørdag denne helgen. Vi var full server hele kvelden, og alle var selfølgelig norske. Det var helt enormt gøy Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skal innrømme at jeg skulle likt mer storyline, dog da mest i form av bakgrunns informasjon. Jeg likte Cole og Baint (er det det han heter?), Dom var vel ganske så...kjedelig? Så mange plakater om Gears Unit, osv rundt i gatene og skulle veldig gjerne likt å få vite mer om det. Kanskje ikke ved selve spilling, men manual. Hater alvorlig talt dagens "manualer" som ofte ikke tar for seg alle kontrollene i spillet engang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hadde storspring eg i helga, så har jobbet hardcore så det ljomer hos Lars i Lia. Men eg er med på"storpsill" i kveld/natt og i morra om noen er sugne? EDIT: Regner med å vere kommet i hus til klokka er 22:00 seinest. Endret 20. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Eg er med på litt MP ikveld. Er ferdig på jobb kl 20.30 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så mange plakater om Gears Unit, osv rundt i gatene og skulle veldig gjerne likt å få vite mer om det. Kanskje ikke ved selve spilling, men manual. Hater alvorlig talt dagens "manualer" som ofte ikke tar for seg alle kontrollene i spillet engang. 7321692[/snapback] Trur plakatane du såg var "Gears Unite" Eit slags opprop for rebellion mot the locust horde Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så mange av de etterhvert, var morsomt. Skulle likt å vite litt mer om hvordan det gikk på Emergence Day og de 14 følgende årene egentlig. Kan være med, dog så skal jeg sikkert spille med klanen siden vi gjør oss klar til gearladder, men om noen vil spille mot oss er det bare å si ifra så kan jeg invite om det blir plass? Vi er ikke uber pro eller noe slikt...enda Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det ikke? Se på battlefield serien, se på Chromehounds, eller Super Smash Brothers for den del. Multiplayer er hvor moroa ligger i disse spillene, ikke singelplayer. Andre spill ligger kanskje 50/50? Mens andre gullkorn som Zelda, Kotor Baldurs gate (for å nevne noen få) legger opp til prima singelplayer men ingen, eller lite når det kommer til multiplayer. Skulle selv ønske det var mer storyline bak, har ikke lest noen reviews/previews i det hele tatt, så skal ikke uttale meg der. Spesielt forhistorie, hvem marcus er, hva/hvordan gears ble til, for å nevne noe. Kanskje spillet er dårlig når man er alene? Har kun spilt co-op og syntes det har vært helt fantastisk moro 7321534[/snapback] GoW er både fokusert på SP og MP, skulle gjerne ha sett mer historie enn hva som spillet hadde. Jeg orker ikke ta diskusjonen om andre spill om dette. 7321662[/snapback] Det å klage på dårlig historie i et spill som dette, som er nærmest sjangeren FPS, eneste forskjellen er synsvinkelen, blir litt for dumt. Det blir som å klage på at Doom III ikke hadde noe bra story, eller Quake 4. Det er ikke poenget. Det er ingen som har sagt du vil finne bra story i denne type spill, og man må dømme spill etter sjanger og sammenligne de med andre i denne. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det å klage på dårlig historie i et spill som dette, som er nærmest sjangeren FPS, eneste forskjellen er synsvinkelen, blir litt for dumt. Det blir som å klage på at Doom III ikke hadde noe bra story, eller Quake 4. Det er ikke poenget. Det er ingen som har sagt du vil finne bra story i denne type spill, og man må dømme spill etter sjanger og sammenligne de med andre i denne. 7322043[/snapback] Spillet er drevet av en historie. Hvorfor er det dumt å klage på innholdet i historien og hvordan den er lagt opp? Og jeg sammenligner absolutt ikke noen som helst spill. Jeg sier at GoW ikke her helt der oppe pga. historien, og hvordan den er lagt opp. Den har noen få lysglimt, men mangler det lille ekstra. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Fordi det er ikke et historiespill, det er spillbarheten det handler om, blir som å klage på FIFA eller PES fordi de ikke har noen historie. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Fordi det er ikke et historiespill, det er spillbarheten det handler om, blir som å klage på FIFA eller PES fordi de ikke har noen historie. 7322334[/snapback] Nå snakker du bare tull her. GoW er et spill som baserer seg på en krig mellom Locust og menneskene. Så du mener det ikke er et historiebasert-spill? Alle spill i denne sjangeren har en historie. Å forlange en solid historie må man vel kunne gjøre. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Alle spill i denne sjangeren har vanligvis verre storyline enn denne, så om man sammenligner det opp mot de fleste andre skytespill, har GoW en god historie. Personlig liker jeg Z sin storyline. De kriger mot hverandre fordi det er gøy. Punktum. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Nå snakker du bare tull her. GoW er et spill som baserer seg på en krig mellom Locust og menneskene. Så du mener det ikke er et historiebasert-spill? Alle spill i denne sjangeren har en historie. Å forlange en solid historie må man vel kunne gjøre. Altså, det er en bitteliten historie, spiller er basert på et konsept. Et scenario, og ja, alle spillene i denne sjangeren er det, men det er ingen som sier at du skal få servert en historie underveis i spillet, man er vant med å ikke få det i denne sjangeren. Det lille som er der er bare for å drive gameplayet framover. Sånn har det alltid vært. Du har tydeligvis ikke spilt så mange av denne type spill, eller ikke fått med deg dette. Endret 20. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Altså, det er en bitteliten historie, spiller er basert på et konsept. Et scenario, og ja, alle spillene i denne sjangeren er det, men det er ingen som sier at du skal få servert en historie underveis i spillet, man er vant med å ikke få det i denne sjangeren. Det lille som er der er bare for å drive gameplayet framover. Sånn har det alltid vært. Du har tydeligvis ikke spilt så mange av denne type spill, eller ikke fått med deg dette. 7322400[/snapback] Det skal være historien som skal drive deg framover ja. Når spillet ikke har en fengende historie, er det vel ikke noe som driver deg framover. Er det ikke? Tror du bør sjekke hva spillet handler om en gang til. Sist jeg sjekket skal du snu krigen mot the Locust, for menneskeheten har et mulig våpen mot dem. Og jeg har spilt spill i snart 20 år, så jo jeg har spilt det meste av spill i denne sjangeren. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Du leser tydeligvis ikke det jeg sier. Jeg sier ikke at det ikke er historie som driver spillet framover, jeg sier at poenget med spill av denne typen er godt gameplay, og jeg sier at det lille som er av historie, underveis i spillet, er der for å drive gameplay framover. For å gi deg noe å gjøre, for å gi det hele mening. Du sier at historien ikke er god, jeg vet ikke hvordan du definerer en god historie, men for meg så holder denne historien fint mål til denne type spill. Og som en annen sa, sammenlignet med andre spill i sjangeren er den faktisk ganske god. EDIT: Gratulerer med antall år spilt forresten, det var nyttig å vite. Endret 20. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har ikke sagt at historien ikke er god, jeg sier at den ikke har det lille ekstra og at den til tider er litt "død". Og jeg sammenligner ikke noen som helst spill. Og spar meg for sarkasme. Og klarer du ikke at folk ytrer meningen sin så er det vel ikke mye jeg kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg klarer fint at folk ytrer sin mening, men du bør også fint takle at folk sier mot den, uten å bli helt spinnvill i nikkersen. Tydelig at ikke så mange her er enig med deg. Sarkasme er livets krydder. Endret 20. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nå må du slutte å være så hårsår og frekk BTK. Bare fordi du ikke er enig med folk, så trenger du ikke å være frekk. Er ikke første gang jeg legger merke til dette. Ta og heller argumenter som en voksen person. Personlig så driter jeg i historien når det gjelder denne type spill. Så lenge spillbarheten er bra og det er bra med variasjon i spillet, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg er ikke hårsår (er det noen som er hårsåre så er det han som er redd for litt sarkasme) eller frekk, bare irriterer meg når folk klager over dårlig story i et spill av denne typen. De har tydeligvis ikke peiling på sjangeren. Personlig så driter jeg i historien når det gjelder denne type spill. Så lenge spillbarheten er bra og det er bra med variasjon i spillet, så er jeg fornøyd. Word. Endret 20. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg er ikke hårsår (er det noen som er hårsåre så er det han som er redd for litt sarkasme) eller frekk, bare irriterer meg når folk klager over dårlig story i et spill av denne typen. De har tydeligvis ikke peiling på sjangeren. Personlig så driter jeg i historien når det gjelder denne type spill. Så lenge spillbarheten er bra og det er bra med variasjon i spillet, så er jeg fornøyd. Word. 7322700[/snapback] Nei.. Gameplayet er dårlig om historien ikke er der. ååååååå REKTI Helt enig med BTK her. Og synes ikke han er frekk eller hårsår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå