Dr.Peedee Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kick ass and chew bubble gum. 7302759[/snapback] ...but I am all out of gum:) 7302882[/snapback] Hehe. Bra noen kan spillhistoria si! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) For å være pirkete her så er det ikke helt sånn den frasen går. Dette er den korrekte versjonen: "Time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum!" - Duke Nukem -pirkepirke- Sorry off topic GOW kjøp i jula..... glede seg Endret 17. november 2006 av Appleseed Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) For å være pirkete her så er det ikke helt sånn den frasen går.Dette er den korrekte versjonen: "Time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum!" - Duke Nukem -pirkepirke- Sorry off topic GOW kjøp i jula..... glede seg 7306074[/snapback] Dere tar feil angående quoten. Den er hentet orginalt fra en film som heter "They live" (1988) som hadde wrestleren Roddy Piper i hovedroller. Den er egentlig en rimelig festlig film og er ansett som en kultfilm. Og quoten går : "I have come here to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum. " Endret 17. november 2006 av savitri Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 God mulig den dukket opp der først. Men kjenner den fra Duke Nuke'm 3D. Og den var en høydare der. Hele spillet var det faktisk. Jeg spilte det på PC'n sammen med broder'n via telefonmodem! Hehe. Det var tider det. Begge av oss hadde riktignok internet, men Duke Nuke'm støttet ikke TCP/IP protokollen så direkte internettspilling var umulig - så da var modem det letteste for oss. ( (Ellers kunne man kjøre Kali programmet (for de som husker det) for å lure spillet til å tro at man var på et lokalt IPX nettverk og så gå online i internett med spillet alikevel. Hehe. Husker jeg til og med betalte lisens for Kali. Men bruttern fikk det aldri til å virke. Men ingen syting for det. Nå for folk klager over lag nå for tiden så... online via 33.6 modem 1 vs 1 death match. hehe. "Da jeg var ung..." - eller yngre i hvert fall fordi jeg var faktisk ikke helt ung i 1996 heller. Og en ting til - jeg kommer ikke på noe annet online spill der man kan følge de våte fotsporene når en motstander har krabbet opp av vannet for derved å kunne finne han der han har gjemt seg. Duke Nukem hadde det i 1996. Alle snakket om Quake, men Duke Nukem 3D var morsommere på mange måter husker jeg. Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har nå fått teste GOW. Må si det er det lekkreste jeg har sett. Synes ikke det går an å sammenligne Oblivion og GOW. GOW ligger milevis framfor når det gjelder grafikk. I allefall på X360. Spørsmålet nå er om det er mulig, for framtidige spill, å presse mer ut av 360'n. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Dere tar feil angående quoten.Den er hentet orginalt fra en film som heter "They live" (1988) som hadde wrestleren Roddy Piper i hovedroller. Den er egentlig en rimelig festlig film og er ansett som en kultfilm. Og quoten går : "I have come here to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum. " 7306123[/snapback] Spillhistorie er spillhistorie, og filmhistorie noe HELT annet Endret 18. november 2006 av Appleseed Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Skal skaffe meg dette så snart min nye TV ankommer. Kan noen si meg hvordan det er på splitscreen? 7303928[/snapback] Har bare sett så vidt hvordan det er i splittscreen :(da jeg ennå ikke har hatt noen å spille sammen med) Liker det at man ser over skuldren og ikke slik som GRAW at man ser 1. person. Bildet er delt horisontalt. Kunne kanskje tenkt meg at man fikk bestemme det selv. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Utvilsomt, første gang jeg har stoppet opp i et konsollspill bare for å bekrefte for meg selv at dette så jævla rått ut. 7299545[/snapback] Enig i at GOW ser meget bra ut, men det gjør også Call of Duty3, SPDB og GRAW, så jeg kan ikke for min del se at GOW skal være så mye bedre enn disse grafisk, og jeg spiller på en "42" HDTV Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ok, jeg leste nettopp omtalen til Gamer... stikker til butikken nå (smilien til lommeboken) 7303864[/snapback] Snakker vi om åpenbaring fra skyfri himmel her eller? : 7303972[/snapback] Jepp... Men ble litt skuffet over spillet. Det er langt i fra så perfekt som omtalen påstod. Skal teste det litt co-op i helgen osv. Så får jeg se om jeg selger det eller ikke. Syns ikke det var verdt det egentlig. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ok, jeg leste nettopp omtalen til Gamer... stikker til butikken nå (smilien til lommeboken) 7303864[/snapback] Snakker vi om åpenbaring fra skyfri himmel her eller? : 7303972[/snapback] Jepp... Men ble litt skuffet over spillet. Det er langt i fra så perfekt som omtalen påstod. Skal teste det litt co-op i helgen osv. Så får jeg se om jeg selger det eller ikke. Syns ikke det var verdt det egentlig. 7321204[/snapback] Hehe, nesten merkelig at det er mulig med så forskjellig oppfatning. Jeg har ikke vert så fornøyd med noen spill de seneste årene, og det er uten tvil det beste spillet på 360. Regner med at dette blir GoTY. COOP og Versus er utrolig morsomt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hehe, nesten merkelig at det er mulig med så forskjellig oppfatning. Jeg har ikke vert så fornøyd med noen spill de seneste årene, og det er uten tvil det beste spillet på 360. Regner med at dette blir GoTY. COOP og Versus er utrolig morsomt 7321279[/snapback] Blir nok GOTY. Kanskje et av dem beste eksklusive til 360 ja, men hadde mer underholdning med både Kameo og Ghost Recon. Syns GoW likesom manglet det lille ekstra av historie blant annet. En del klisjer og ideer som ikke helt slo gjennom for min del. Kunne forutsi det meste av spillet. Og når jeg møtte sistebossen trodde jeg det var langt i fra ferdig. En overraskelse hvertfall... kanskje den eneste. Og hvor blir det av alle våpnene, bare få av dem som var nytte i jo. Så jeg står på det med at dette spillet ikke setter en ny standard etter å ha testet det. En grafisk standard kanskje, men ikke andre steder. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Med respekt for dine meininger, og uten å fremstå som vrang, har du testet online-delen med norske våpenbrødre? For det er heilt vanvittig herlig bra Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 TCi, som er wii fan (ikke noe vondt ment) er nok vandt med litt mer SP fokuserte spill, som da har mye bedre SP del enn GoW. Men GoW er jo mest ett MP spill, bare se på battlefield, ingen klager over SP der fordi de vet at det er lagt vekt på MP. Om han ikke liker MP, da er spillet rett og slett ikke noe for han. Og sånn er den saken Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Med respekt for dine meininger, og uten å fremstå som vrang, har du testet online-delen med norske våpenbrødre? For det er heilt vanvittig herlig bra 7321410[/snapback] Jeg skal teste det neste helg om jeg får tid. Har ikke nett på hybelen for tiden, så jeg får ikke anledning til å spille online. Men jeg har egentlig gitt opp online også grunnet det er så mange idioter der. TCi, som er wii fan (ikke noe vondt ment) er nok vandt med litt mer SP fokuserte spill, som da har mye bedre SP del enn GoW. Men GoW er jo mest ett MP spill, bare se på battlefield, ingen klager over SP der fordi de vet at det er lagt vekt på MP. Om han ikke liker MP, da er spillet rett og slett ikke noe for han. Og sånn er den saken 7321440[/snapback] Det har vel lite med hva jeg er fan av dette. Spillet etter min mening leverer ikke helt varene i kampanjen. Ikke det at det er et dårlig spill, bare ikke så godt som mange skal ha det til, etter min mening. Det at utviklere fokuserer på flerspiller, er ikke noen unskyldning til å "ignorere" enspillerdelen. Dere tror kanskje at jeg ville slaktet spillet om jeg hadde anmeldt det? Langt i fra, bare det at det ikke er en 10-er for å si det slik. Kanskje en svak 9-er eller en sterk 8-er. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er enig med deg at det finnes mange irriterende sjeler online. Men For min del er opplevelsen noe heilt annet når eg spiller med gamer.no folk enne noen random folk rundt om i verden Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det har vel lite med hva jeg er fan av dette. Spillet etter min mening leverer ikke helt varene i kampanjen. Ikke det at det er et dårlig spill, bare ikke så godt som mange skal ha det til, etter min mening. Det at utviklere fokuserer på flerspiller, er ikke noen unskyldning til å "ignorere" enspillerdelen. Dere tror kanskje at jeg ville slaktet spillet om jeg hadde anmeldt det? Langt i fra, bare det at det ikke er en 10-er for å si det slik. Kanskje en svak 9-er eller en sterk 8-er. 7321484[/snapback] Er det ikke? Se på battlefield serien, se på Chromehounds, eller Super Smash Brothers for den del. Multiplayer er hvor moroa ligger i disse spillene, ikke singelplayer. Andre spill ligger kanskje 50/50? Mens andre gullkorn som Zelda, Kotor Baldurs gate (for å nevne noen få) legger opp til prima singelplayer men ingen, eller lite når det kommer til multiplayer. Skulle selv ønske det var mer storyline bak, har ikke lest noen reviews/previews i det hele tatt, så skal ikke uttale meg der. Spesielt forhistorie, hvem marcus er, hva/hvordan gears ble til, for å nevne noe. Kanskje spillet er dårlig når man er alene? Har kun spilt co-op og syntes det har vært helt fantastisk moro Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 er det bare meg som er skuffet over dette spillet, hater dette med disse bossene i slutten av bretta og grafikken skuffet,ghost recon og call of duty 3 er like bra Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg syntes fremdeles det beste spillet til 360 er Condemned. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg syntes fremdeles det beste spillet til 360 er Condemned. 7321553[/snapback] Syns ihvertfall det spillet er eit av, om ikkje det mest skremmende eg har spillt Gulltittel det der. Lenke til kommentar
bas Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Blir sikkert som å banne i kirka, men er enig med TCi, jeg er ikke veldig imponert over GoW. Og ja, jeg er bigtime 360 fan hvis det har noe å si I motsetning til han så er det multiplayer jeg tenker på, har ikke fått spilt alt for mye singelplayer ennå. Grafikken og lyden er enestående, husker jeg bare blei sittende å måpe av begeistring på det MP kartet hvor togene dundrer forbi, med surrounden på full guffe og min Samsung 40" HDTV Men gameplayet synes jeg blir kjedelig, jeg opplever å bli fort lei, synes det er for strømlinjeformet og ensformig. Mulig jeg tar feil, men alle kartene føles også små og helt symmetriske, synes fantasien burde vært større. Men når sant skal sies så var det det vel nysgjerrigheten og hypen som førte til at jeg kjøpte det.Liker i utgangspunktet ikke monstre og svære gunnere.Liker ting mer realistisk som COD, RB6 eller GRAW.Alle har vi forskjellig smak. Men skal definitivt gi det flere sjanser, skal begynne ordentlig på singelplayer snart, håper det bedrer inntrykket litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå