LarZen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg testet Gears of War idag...først på en 32" crt tv. Det var bra meget bra...men det manglet skarpheten som LCD har. Tok med meg konsollen opp til en venn av meg og plugget godsaken på en Philips 40" monster. Og da snakker vi gfx....jeg har leket med spill siden C64 tiden og jeg har til dags dato ikke sett noe bedre. Og da tenker jeg ikke bare på konsoll men på Pc også, jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har aldri sett et penere spill ingame eller i cut sceens noen gang. Og jeg har testet endel spill opp gjennom tidene...... Nå nesten 1 år etter X360 kom så har det første spillet som virkelig begynner å leke med hardwaren i X360 kommet og jeg tror vi har mye spennende tider fremmover..... Skal bli spennende å se om dette spillet kommer til PC og det skal bli spennende å se åssn det fungerer på gfx messig på Pc. Jeg for min del kneler i respekt til Gears of War og X360 for å levere noe av det råeste spill/gfx opplevelser jeg har noen gang hatt. Takk Microsoft for X360! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ingen tvil at det er bra PC vil nok være best igjen når DX10 spillene kommer Link Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Ingen tvil at det er braPC vil nok være best igjen når DX10 spillene kommer Link 7299538[/snapback] Ja dem nye skjermkortene er helt sykt råe. Skal bli int å se hva dem klarer å sparke ifra seg! Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Utvilsomt, første gang jeg har stoppet opp i et konsollspill bare for å bekrefte for meg selv at dette så jævla rått ut. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Posten, oh how you mock me. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Eneste minuset er at dynamiske skygger ble fjernet og er kun med i cut-scenes Endret 16. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Selv har jeg blitt drept ett par ganger i CoD3 på grunn av grafikken, var i ei falleferdig rønne av ett hus og hadde kjempet meg til andre etasje hvor solskinnet tittet inn i ett hull som var blitt sprengt ut av taket. Like etterpå ble jeg skutt av ett nazi svin. Men er bra å se at utviklerne får mer ut av hardwaren til 360, antar vi får se det samme med PS3 når den har vært ute en liten stund Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Det som er litt artig er jo at Sony har gått ut å sagt at Killzone faktisk ser så bra ut som di cutsceens vi så tidlere og faktisk bedre. Må vel ta hva Sony sier til tider med en liten klype salt. Men er det noe Gears Of War beviser så er det jo at det vi trodde var en cutsceen i Killzone faktisk ikke behøver å være det....det er deilig å være en gamer i disse dager! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Spiller selv GeoW på en 40" LCD, og må si jeg virkelig synes det ser bra ut. Bedre enn noe annet jeg har sett av spill som er ute nå i hvert fall. Tven ble kjøpt halvveis med GeoW i tankene Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jau, Epic banar veg for utviklarar no, og viser kva XBOX 360 er kapabel til. Eg trur at viss me får fleire slike trippel-a titlar som Gears of War på X360 så vil dette 'underdog' stempelet som boksen frå Microsoft har hengande over seg forsvinna ganske kjapt. Eg har spelt mykje Gears no, og kan ikkje sei at det kjem med så mykje nytt, men det er gjort på ein såpass rett måte, at det er umogleg å ikkje bli forelska. Og at utviklarar endeleg tar CO-OP på alvor er utruleg bra! Takk Epic for eit GLIMRANDE spel, og takk Microsoft for at dei ikkje gav opp XBOX etter "fadesen" XBOX 1 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jau, Epic banar veg for utviklarar no, og viser kva XBOX 360 er kapabel til.Eg trur at viss me får fleire slike trippel-a titlar som Gears of War på X360 så vil dette 'underdog' stempelet som boksen frå Microsoft har hengande over seg forsvinna ganske kjapt. 7299631[/snapback] Det får vi Link Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Ingen tvil om at dette er ett av, om ikke det peneste spillet per dags dato. Jeg har sett spillet på LCD og CRT-PC skjerm. Syntes faktisk det er bedre å spille på PC-CRT enn en topp LCD fra samsung, på grunn av den gode kontrasten og det store fargespekteret. Det virker mer ekte og naturlig på en PC-CRT skjerm. Anbefales å prøve! Kan godt være jeg tar feil, snakker bare utifra det jeg har sett med mine øyner. Endret 16. november 2006 av Looper87 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 PC vil nok være best igjen når DX10 spillene kommer Link 7299538[/snapback] Crysis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Eg sitter å måper eg når eg spiller det på min Sony 28" vanlige TV altså. Cut-scenes spesielt river jo ballehåra rett av. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg testet Gears of War idag...først på en 32" crt tv. Det var bra meget bra...men det manglet skarpheten som LCD har. Tok med meg konsollen opp til en venn av meg og plugget godsaken på en Philips 40" monster. Og da snakker vi gfx....jeg har leket med spill siden C64 tiden og jeg har til dags dato ikke sett noe bedre. Og da tenker jeg ikke bare på konsoll men på Pc også, jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har aldri sett et penere spill ingame eller i cut sceens noen gang. Og jeg har testet endel spill opp gjennom tidene...... Oblivion er langt penere etter min mening. Half Life 2 er også like pent når man snakker om characterene. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Oblivion er pent det og men det går ijallefall som sirup. Savner dei dynamiske lys/skyggeeffektane. Ser for det beste ut som dei blander lightmaps, shadowmaps og vertex lightning på gjenstander rundt omkring også bruker dei stencil shadows på karakterene. Cut Scenes har klart mykje betre lyseffekter men dei går jo som sirup i tillegg så eg skjønner godt at dei har fjerna det. Grafisk sett så må eg sei at det er det finaste spelet per dags dato. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg testet Gears of War idag...først på en 32" crt tv. Det var bra meget bra...men det manglet skarpheten som LCD har. Tok med meg konsollen opp til en venn av meg og plugget godsaken på en Philips 40" monster. Og da snakker vi gfx....jeg har leket med spill siden C64 tiden og jeg har til dags dato ikke sett noe bedre. Og da tenker jeg ikke bare på konsoll men på Pc også, jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har aldri sett et penere spill ingame eller i cut sceens noen gang. Og jeg har testet endel spill opp gjennom tidene...... Oblivion er langt penere etter min mening. Half Life 2 er også like pent når man snakker om characterene. 7300490[/snapback] Her er jeg sterkt uenig med deg. Oblivion sliter med framerate, ser pent ut ja, men på langt nær så pent som Gears of War. Karakterene i Half Life 2 ser flate og kjedelig ut i forhold til Gears of War sine. Den skjønner jeg enda dårligere egentlig. Men smaken er som baken osv... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Må vel egentlig si meg fullstendig enig med Dr.Peedee her. Takk for spillet tidligere i dag forresten Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Må vel egentlig si meg fullstendig enig med Dr.Peedee her. 7301635[/snapback] I second that. HL2 såg bra ut når det kom i 2004.Hvis du ser på mappinga som er lagt opp i ansiktet på f.eks Fenix, så ser du at det er ein verden av forskjell! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Eg sitter å måper eg når eg spiller det på min Sony 28" vanlige TV altså. Cut-scenes spesielt river jo ballehåra rett av. 7299797[/snapback] Det er jo ikke så behagelig, egentlig, Gears of War skal jo være en god spillopplevelse, men nå... Håper mamma drar og kjøper det i morgen, jeg har akkurat fått regulering, og sitter med smerter i hele munnen. Om jeg skulle få GoW har jeg iallefall noe å holde på i disse smertefulle stundene, og veldig lenge etter at det verste har gått over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå