mEhE` Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Har et ati readon x800gt agp kort med den nyeste driveren.. men kan man stille\evt trykke av og på noen haker på noe i ati control center feks å få bedre ytelse? er jo alt for mye å stille på som jeg ikke skjønner en ting av. er dette kort som er lett og overklokke? ellers består pc`en min av: ABit nf7-s raid hovedkort amd athlon xp 2800+ 2.06ghz kan cpu`en klare mer? 786 mb ram.. (kan ikke huske type.men 2 av rammen er et sett) kansje noen som har hatt lignene oppsett som har klart og fått mer ytelse? Endret 18. november 2006 av mEhE` Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 rart at ingen vet noe?.. når jeg kjøpte Hovedkortet for 4 år siden var dette noe av det beste og overklokke.. fant ingenting ved og søke på forumet heller. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Prøv ATI tool direkte link Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 hva den artifact knappen i ati tools?.. det har stått på i snart 1 time uten feil. men synes det begynner og lukte svidd elektronikk.skjermkortet er oppi 75celcius er dette mye? står også på noen prosenter ovenfor gradene,den øverste står på 100% mens den nedfor står på 115%(denne går gradivis oppover),hva vil det si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå