VegardSK Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Skal holde et lite foredrag om dette i IT klassen på skolen (VK1) og har fått dette spørsmålet. Lurer rett og slett på om dere kan si noen punkter jeg kan ta med, Fakta, eller generelt om HTML?? Kan lite om temaet og alle punkter mottas med takk Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 HyperText Markup Language nå er den nye versjonen ute: Extensible HyperText Markup Language Wikipedia is your friend Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 jepp, har sett det;) Noen som har noe mer å legge til eller ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 HTML er for å markere opp INNHOLDET på siden, og skal ikke inneholde noen former for presentasjonsmessige attributter og/eller elementer. For presentasjonen har man CSS. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Takk Fant en del på nettet og har lagd en powerpointvisning nå. Det er i morgen så for min del trenger jeg ikke mer info Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) nå er den nye versjonen ute: Extensible HyperText Markup Language7299525[/snapback] Hvor har du fått for deg at XHTML er en ny versjon av HTML? Det er noe som heter kildekontroll. Er så lei av folk i WDS-delen som slenger ut med 'tips' og kritikk, uten å backe det opp. Endret 17. november 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 XHTML kan sees som en utvidet utgave av HTML 4.0 og er både etterfølger av HTML og en separat parallell (anbefalt) standard. XHTML vurderes av mange som «aktuell versjon» av HTML Jeg som har misforstått? Det er vel en ny stadard innen webkoding? Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Tar gjerne imot flere tips Fremføring på tirsdag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå