Gå til innhold

ny mus mx 518 eller g5

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg ny data, og da er en ny mus også høyt på ønskelista.

har sett på to fra logitech.

den ene er en mx 518: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307658

den andre g5: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311940

g5 musa er laser mus, og mx 518 er optisk. men er det noen stor forsjell ??

musa skal bli brukt mest til gaming, og jeg vil ha en mus som sitter bra i hånda.

det er 250 kr i pris forsjell, er g5 musa verdt 250 kr mer ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt min mx510 siden den kom ut i 2004. Har hatt null problemer og er storfornoyd. Spiller en god del counter strike: source og andre lignende spill som krever en del fra datamus og selv om den er "gammel" saa funker den utmerket til det formaalet. Siden mx518 er en oppgradert mx510 med mulighet for sensitivitet og vektinnstilling, er den mer enn bra nok til spilling, surfing osv. Min mx510 passer som haand i hanske siden jeg har litt store hender. Du maa vaere obs paa at begge musene passer kun hoyrehendte.

Hvis jeg var deg ville jeg kjopt mx518, den er mer enn bra nok og koster en del mindre.

Edit:

Siden Blue sky har baade mx518 og g5 og sier at g5 er bedre paa alle fronter... kan du sikkert gaa for g5. Men jeg kan skrive litt til at uansett hva du velger blir du fornoyd.

Med vennlig hilsen

Camxer

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Det er ikke noen tvil om at G5 er en bra mus, men selv så savna jeg den andre tommelknappen nok til at jeg ikke kan bruke denne (så jeg har en G5 liggende i skuffen :) ) + når jeg trykker på scrollhjulet så scroller den i tillegg i 7 av 10 tilfeller. Noe som er uaktuelt da dette er en funksjon jeg bruker ofte.

Derfor er det MSIE 3.0 som gjelder for meg.

Men hvis valget står mellom MX518 og G5 ville jeg nå ha valgt MX518 kun for den ekstra tommelknappen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...