Gå til innhold

Finn en kompis å spille GeOW Co-op med!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
begynner å bli mange GOW tråder nå. Kanskje på tide å samle alt i en stor? :p Bare et forslag :)

7309429[/snapback]

Eierne av dette forumet har store aversjoner mot å ha store tråder, da det er lite brukervennlig. Ironien i det hele er jo at enhver tråd med 3 sider eller mer faktisk har utviklet seg til å bli en sameltråd for allslags mulig dilldall - tror ikke det finnes en eneste diskusjon som holder seg til emnet på over én side engang :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Da fikk jeg spillet i dag. Utrolig bra service av absouluttspill.no :thumbup: Add meg hvis noen kan begynne å spille i dag fra starten av! Tag: ii millenium ii

Lenke til kommentar
Da fikk jeg spillet i dag. Utrolig bra service av absouluttspill.no :thumbup: Add meg hvis noen kan begynne å spille i dag fra starten av!   Tag:    ii millenium ii

7309499[/snapback]

Har deg på vennelisten. Ikke spill noe før 6 i kveld! Da kan vi starte fra begynnelsen begge to. Eller.. jeg kan jo ikke nekte deg. Men er jo mer morro når det er nytt for begge to. ;)

Test ut Mp! Det er genialt og da lærer du styringen fort. Føler jeg har rimelig god kontroll etter 10 timer spilling i MP.

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Har deg på vennelisten. Ikke spill noe før 6 i kveld! Da kan vi starte fra begynnelsen begge to. Eller.. jeg kan jo ikke nekte deg. Men er jo mer morro når det er nytt for begge to.  ;) 

Test ut Mp! Det er genialt og da lærer du styringen fort. Føler jeg har rimelig god kontroll etter 10 timer spilling i MP.

7309898[/snapback]

Har du ikke spillt campaign enda? Jeg har spillt litt av det, men kan godt begynne på nytt igjen:) Bare send en mld til meg når du er online.

Spiller mp til du kommer online nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...