Gå til innhold

Finn en kompis å spille GeOW Co-op med!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Mulig det ikke er interesse for det, men jeg prøver meg. Her kan dere sette dere opp om dere er interessert i å spille Coop med andre her på Gamer.no.

Jeg har ikke spilt GOW tidligere og ønsker å kjøre gjennom spillet første gang coop. Eneste kriteriet er at du er minst 20 år. Så noen som vil teste ut spillet i kveld og i helgen? Kjører selvsagt gjennom hele spillet!

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Mulig det ikke er interesse for det, men jeg prøver meg. Her kan dere sette dere opp om dere er interessert i å spille Coop med andre her på Gamer.no.

Jeg har ikke spilt GOW tidligere og ønsker å kjøre gjennom spillet første gang coop. Eneste kriteriet er at du er minst 20 år. Så noen som vil teste ut spillet i kveld og i helgen? Kjører selvsagt gjennom hele spillet!

7299287[/snapback]

Melder meg på:

IImilleniumII

Regner med at jeg får spillet i posten i morgen. Kan spille fra kl er halv 3 og utover :)

Hvis vennelisten min er full send meg en pm.

EDIT::

ii millenium ii er riktig tag!

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Heisann!Jeg skal kjøpe meg Gears of War i slutten av november og bare lurte på om det gikk ann å spille co-op singelplayer med to Xbox 360er koblet til live og begge har Gears of War? Jeg hørte noe om at det ikke gikk og at man måtte spille splitscreen i samme stue for at det skulle funke?=)Eller fungerer det bare på multiplayer?=)

Jeg bare lurte, gleder meg, spillet ser sinnsykt bra ut, skal bare bli ferdig med examener først=) :thumbup:

Mvh

Cyan

Endret av Cyan
Lenke til kommentar

Du kan spille coop over live. Eller du kan spille splitscreen, eller du kan kople eller koble to xboxer sammen. Rimelig sikker på dette.

Jeg trenger en coop kompis over live jeg også! Kjøper spillet imorgen og kan spille fra kl 22.00 etter jobb og store deler av helgen:)

Er personlig 20 år selv:)

Om noen vil kan dere legge meg til vennelisten, har ikke spilt noe serlig online så har ingen venner der:P

Gamertag: Alf G

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hvorfor 20 år?

7299624[/snapback]

Vel, det kan jeg skjønne. Er møkka lei av fjortiser som hyler å skriker i halo 2.

EDIT:

Inlegg nr 2 i denne tråden er opdatert med rett gamertag. Skrev det feil i stad.

Fikk forresten en bekreftelse på at spillet kom til leverandør i dag eller i morgen så jeg får vel sikkert ikke spillet før på lørdag, hvis jeg er heldig. Krise hvis det ikke kommer før på mandag :ph34r:

Lenke til kommentar

7299287[/snapback]

Melder meg på:

IImilleniumII

Regner med at jeg får spillet i posten i morgen. Kan spille fra kl er halv 3 og utover :)

Hvis vennelisten min er full send meg en pm.

EDIT::

ii millenium ii er riktig tag!

7299335[/snapback]

Sikker på at du har gamertag rett? Funker ikke å legge deg til. Gamertag eksisterer ikke på Xboxlive er beskjeden!

Lenke til kommentar

7299287[/snapback]

Lagde en GeoW livevenner-tråd for et par uker siden, er oppe i over 100 gamertags der nå. Sikkert mange der som også vil spille coop :)

Lenke til kommentar

Har nettopp blitt ferdig med spillet i Hardcore, og lurer på om noen gidder å spille gjennom Insane ilag med meg i helgen?

Men så er jo jeg bare 17 år... Men tenkte det ikke var nødvendig å lage en helt ny tråd med aldersgrense 17 år.

Når det kommer til modenhet, vil jeg anse meg selv som å være i den promillen fjortiser, som er moden nok til å spille seriøst. Ikke noe skriking og sutring her i mikken nei :)

Håper noen har tid og vilje til spille gjennom Insane i helgen :)

Gamertag: LordFighter

Om lista er full, kan du/dere sende meg en pm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Nå fikk jeg bekreftet at det er sendt i dag. Er jeg superheldig får jeg det i morgen, men trolig ikke før tirsdag når det er posten norge vi snakker om.. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...