Aak1 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hei, jeg har ødelagt min sjerm på SanDisk Sansa M250, av en eller annen grunn. Men uansett, jeg har ett problem, jeg vil ha shuffle på Noen som har den samme mp3 spiller, som kan på et vis "guide" meg fram til det. Å da mener jeg, f.eks : menu knappen > gå 2 ganger ned > trykk enter. osv. mp3 spiller funker greit bare sjermen som er svart. Takk Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Snurr først på hjulet for å oppheve skjermspareren (under avspilling) Trykk på den nederste "piltasten" Trykk 2 ganger på den øverste piltasten Trykk på valgtasten (midterste) Shuffle er aktivert. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 snurre på hjul? Det er ikke noe hjul på denne typen: Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Ingen? Ingen som har denne mp3 spilleren som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 snurre på hjul? Det er ikke noe hjul på denne typen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7303543[/snapback] Ah... leste litt feil... trodde du hadde en e250. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå