Kjekssjokolade Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Har en laptop som jeg har koblet en skjerm til, en DELL 2007WFP. For specs på laptop se profil Tingen er den at jeg får alt til å funke fint, å har prøvd på alle mulige måter å sette opp de to skjermene på. Jeg får spilt spill, med den ene store nye eksterne skjermen, men jeg får ikke spilt BF2. Det som skjer, er at BF2 starter, men skjermen blir svart, så er det ut i deskop. Det funker å spille BF2 bare på laptopskjermen, når den ekstra ikke er koblet til Hva kan jeg gjøre for å få det til å funke? Har prøvd med VGA, og DVI tilkobling, og alle mulige måtene å sette opp de to skrivebordene på. Har også prøvd å installere BF2 på nytt. Takker for svar Hilsen Sigve Edit: tror kanskje det har noe med "mål", å gjøre, det du skriver i selve snarveien. Noen som vet noen ting jeg kan type der Endret 16. november 2006 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Joney Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har du prøvd å starte BF2 på laptop skjermen, stille opp oppløsning så mye som mulig og deretter koble til skjermen? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 eller å kjøre dem i clone-mode? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 har prøvd begge deler. Laptopen står alltid på høyest oppløsning, og clone mode, hjelper ikke Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Får det enda ikke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå