nacho Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det ble vel først annonsert som Project: Assassin til 360 under E3 2005 mener jeg. Så var det PS3 eksklusivt en stund (uten at noen trodde på det), og så ble det multiplattform. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Hvorfor ekskludere de ikke eksklusive? Multiplatformspillene er jo best på Xbox360 også ifølge flere nettmagasiner.. (sammenlignet med versjoner på en nylig sluppet sak, som kommer hit i mars) Jeg lagde selv en oversikt over de 50 mest lovende spillene som kommer (noen har nå komt) til Xbox360 for ett par mnd siden. Kan sees på VG-Bloggen min. Mange godsaker er på vei, tro meg! 7308353[/snapback] Tja, mest fordi det tar mer tid enn jeg har å bruke på dette. Men også fordi jeg hovedsakelig er interessert i eksklusive X360-spill, og at dette skulle være en bra tråd ment for X360-eiere. Jeg syns også de eksklusive spillene er de desidert mest spennende. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kommer ikke til å ta med alle titler som er exclusive Xbox 360 og Windows, det blir rett og slett for mange, tanken var rett og slett å kun ha med Xbox 360 exclusives, men jeg kan ta med et par av de mest forventede, som Alan Wake og Bioshock. EDIT: Faktisk litt usikker på Alan Wake, ToTheGame har listet den til PS3 også. 7299403[/snapback] Alan Wake kommer ikke til PS3... Det er jo Microsoft som er utgiver Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er nok Halo 3, Mass Effect og BioShock som jeg gleder meg mest til av de exclusive titlene.. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fable2 er det spillet jeg lengter mest etter. Ooooooh, det blir nydelig. Men som med 1ern, er det veldig lite info om det. Bare masse svada fra Peter om hva han vil med spillet, ting som mest sansynlig aldri kommer til å hende. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fable2 er det spillet jeg lengter mest etter. Ooooooh, det blir nydelig. Men som med 1ern, er det veldig lite info om det. Bare masse svada fra Peter om hva han vil med spillet, ting som mest sansynlig aldri kommer til å hende. 7502633[/snapback] Uansett kommer det til å bli bra Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Når jeg ser den lista nå begynner jeg nesten å grine. Det ser så najs ut. Glad jeg skal kjøpe meg en xbox 360 om ca 1 mnd. Inntil da får jeg bare kose meg med Wii. Endret 14. desember 2006 av Appleseed Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 /giAppleseedetlommetørkle Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er nok Halo 3, Mass Effect og BioShock som jeg gleder meg mest til av de exclusive titlene.. 7502415[/snapback] Ja, disse tre er garanterte kjøp. Er også spent på Alan Wake, Kane & Lynch og Crackdown... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Utifra hva jeg har sett kan man legge til GTR på denne listen. Riktignok finnes det på PC men kommer eksklusivt på 360. Så merk GTR Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det bare meg eller er den eksklusive-lista veldig lang? Som eier av X360 er jeg glad at flere av spillene på PS ikke lenger er eksklusive, men vil heller ikke at det skal gå andre veien. Men uansett. Myyye bra her. Bioshock ser sykt ut. Fikk litt slik America McGee`s Alice-følelse. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Mange spill som burde legges til; Fable 2, Two Worlds, Eternal Sonata, Blue Dragon, Lost Odyssey, Cry On, Overlord, Splinter Cell 5, Banjo Kazooie 3, Project Gotham Racing 4, Shadowrun, Project Sylpheed, Dead or Alive 5, Elveon, Postal 3, Marvel Universe Online, Age of Conan, Kingdom Under Fire: Circle of Doom, Huxley, Infinite Undiscovery, Magna Carta 2, Mobile Ops: The One Year War, The Precursors, TimeShift, Voodoo Nights og sikkert mange flere. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Mange spill som burde legges til; Fable 2, Two Worlds, Eternal Sonata, Blue Dragon, Lost Odyssey, Cry On, Overlord, Splinter Cell 5, Banjo Kazooie 3, Project Gotham Racing 4, Shadowrun, Project Sylpheed, Dead or Alive 5, Elveon, Postal 3, Marvel Universe Online, Age of Conan, Kingdom Under Fire: Circle of Doom, Huxley, Infinite Undiscovery, Magna Carta 2, Mobile Ops: The One Year War, The Precursors, TimeShift, Voodoo Nights og sikkert mange flere. 8305520[/snapback] Glem det hehe, sjekket ut Splinter cell 5 Endret 4. april 2007 av Whackedorange Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Mange av de spillene jeg nevnte er konsolleksklusive dvs at noen av dem kommer på PC. Splinter Cell 5 er en av disse. Link Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Alan Wake skal eg ivertfall kjøpe meg... solid tittel uten tvil.. trur det spillet vil yte xboxen for hva den er verdt.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Two Worlds er ikke lenger eksklusiv som konsoll til 360 siden det også er annonsert til PS3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) PS3-versjonen er ikke offiselt annonsert ennå da... Var bare en insider-sak i et eller annet nyhetsmagasin. Ingen av de store sidene har nevnt denne saken. Endret 27. april 2007 av qoutor Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Alan Wake skal eg ivertfall kjøpe meg... solid tittel uten tvil.. trur det spillet vil yte xboxen for hva den er verdt.. 8307051[/snapback] Å ja, gleder meg til stemninga i Alan Wake. Ser utruleg bra ut! PS3-versjonen er ikke offiselt annonsert ennå da... Var bare en insider-sak i et eller annet nyhetsmagasin. Ingen av de store sidene har nevnt denne saken. 8485603[/snapback] jau, og i siste trailerar, er det berre X360 logo som kjem i slutten. Lenke til kommentar
poboom Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kate & Lynch er annonsert til Ps3 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå