Gå til innhold

Kommende XBOX 360 exclusives


Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ekskludere de ikke eksklusive? Multiplatformspillene er jo best på Xbox360 også ifølge flere nettmagasiner.. (sammenlignet med versjoner på en nylig sluppet sak, som kommer hit i mars) :D

 

Jeg lagde selv en oversikt over de 50 mest lovende spillene som kommer (noen har nå komt) til Xbox360 for ett par mnd siden. Kan sees på VG-Bloggen min.

 

Mange godsaker er på vei, tro meg!  :thumbup:

7308353[/snapback]

 

Tja, mest fordi det tar mer tid enn jeg har å bruke på dette. Men også fordi jeg hovedsakelig er interessert i eksklusive X360-spill, og at dette skulle være en bra tråd ment for X360-eiere. Jeg syns også de eksklusive spillene er de desidert mest spennende.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Kommer ikke til å ta med alle titler som er exclusive Xbox 360 og Windows, det blir rett og slett for mange, tanken var rett og slett å kun ha med Xbox 360 exclusives, men jeg kan ta med et par av de mest forventede, som Alan Wake og Bioshock.

 

EDIT: Faktisk litt usikker på Alan Wake, ToTheGame har listet den til PS3 også.

7299403[/snapback]

 

Alan Wake kommer ikke til PS3... Det er jo Microsoft som er utgiver :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er det bare meg eller er den eksklusive-lista veldig lang? Som eier av X360 er jeg glad at flere av spillene på PS ikke lenger er eksklusive, men vil heller ikke at det skal gå andre veien.

 

Men uansett. Myyye bra her. Bioshock ser sykt ut. Fikk litt slik America McGee`s Alice-følelse.

Lenke til kommentar

Mange spill som burde legges til; Fable 2, Two Worlds, Eternal Sonata, Blue Dragon, Lost Odyssey, Cry On, Overlord, Splinter Cell 5, Banjo Kazooie 3, Project Gotham Racing 4, Shadowrun, Project Sylpheed, Dead or Alive 5, Elveon, Postal 3, Marvel Universe Online, Age of Conan, Kingdom Under Fire: Circle of Doom, Huxley, Infinite Undiscovery, Magna Carta 2, Mobile Ops: The One Year War, The Precursors, TimeShift, Voodoo Nights og sikkert mange flere.

Lenke til kommentar
Mange spill som burde legges til; Fable 2, Two Worlds, Eternal Sonata, Blue Dragon, Lost Odyssey, Cry On, Overlord, Splinter Cell 5, Banjo Kazooie 3, Project Gotham Racing 4, Shadowrun, Project Sylpheed, Dead or Alive 5, Elveon, Postal 3, Marvel Universe Online, Age of Conan, Kingdom Under Fire: Circle of Doom, Huxley, Infinite Undiscovery, Magna Carta 2, Mobile Ops: The One Year War, The Precursors, TimeShift, Voodoo Nights og sikkert mange flere.

8305520[/snapback]

 

Glem det hehe, sjekket ut Splinter cell 5

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

PS3-versjonen er ikke offiselt annonsert ennå da... Var bare en insider-sak i et eller annet nyhetsmagasin. Ingen av de store sidene har nevnt denne saken.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Alan Wake skal eg ivertfall kjøpe meg...

 

solid tittel uten tvil..

 

trur det spillet vil yte xboxen for hva den er verdt..

8307051[/snapback]

Å ja, gleder meg til stemninga i Alan Wake. Ser utruleg bra ut!

 

 

PS3-versjonen er ikke offiselt annonsert ennå da... Var bare en insider-sak i et eller annet nyhetsmagasin. Ingen av de store sidene har nevnt denne saken.

8485603[/snapback]

jau, og i siste trailerar, er det berre X360 logo som kjem i slutten.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...