Gå til innhold

Kommende XBOX 360 exclusives


Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Biosock er ikke eksklusiv da men, kommer til PC også...

 

men fyflate så mange fler kule spill 360 har iforhold til PS3..

var et smart valg og satse på 360 for mid del....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det er vel konsolleksklusivt det gjelder vel? Ja, det kommer en drøss med eksklusive spill til Xboxen utover :) Jeg skal hvertfall ha Viva Piñata, Alan Wake, Halo 3 og Forza :D

Lenke til kommentar
Bioshock

..Snip..

 

Spillet kjører på en kraftig modifisert versjon av Unreal Engine 2.5, med enkelte elementer fra Unreal Engine 3.

 

Etter hva jeg har fått med meg kjører de på Unreal Engine 3 men de bruker ikke alt fra UE3. Altså de portet fra 2.5 til 3.0 men lar være å bruke alt nytt 3.0 inneholder.

 

...

AMN: Speaking of the graphics engine, it's running on Unreal 2.5 right?

 

Ken: No, we've moved to Unreal 3, we've done a lot of modifications on top of it, all the water effects we've added, and we've added a lot of features like water....

...

 

http://360.advancedmn.com/article.php?arti...ments=&preview=

 

Ikke store feilen akkurat eller at det er jeg som er på bærtur igjen, men grafikken ser pen ut på 2.5 også.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har fått med meg kjører de på Unreal Engine 3 men de bruker ikke alt fra UE3. Altså de portet fra 2.5 til 3.0 men lar være å bruke alt  nytt 3.0 inneholder.

 

Ah, ok, skjønner. Litt nyere info enn jeg hadde det der, har rettet det opp nå.

 

Bioshock er ikke eksklusiv da men, kommer til PC også...

 

Ja, det er sant, jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å nevne titler som var eksklusivt til 360, men etter anmodning kommer jeg til å legge til enkelte titler som også kommer på PC, men kun 360 av konsollene.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har store forhåpninger til Lost Planet: Extreme Condition, jeg ble overrasket over hvor ferdig spillet virket når jeg prøvde demoen i Mai og gleder meg stort til multiplayer-demoen som snart kommer.

 

Ellers gleder jeg meg også stort til Forza 2 og Halo 3.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg hvorfor jeg ikke har fått samme følelsen av kommende PS3 spill?

 

Nei, si det... Det er jo faktisk veldig mange bra titler som kommer til X360, så langt er det ikke så mange jeg er interessert i på PS3 (som er eksklusive), er vel bare Metal Gear Solid og Resistance. Devil May Cry er litt kult, men sånt man går lei fort, syns jeg. Nå kommer jo også Resident Evil 5 på X360, heldigvis...

 

kan du legge til noe ala:

 

Co-op: NA/*

Multiplayer: NA/**

Split-screen MP: NA/*

 

Det kan jeg gjøre. Tar det når jeg har fått lagt opp de fleste og største spillene.

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg hvorfor jeg ikke har fått samme følelsen av kommende PS3 spill?

 

Nei, si det... Det er jo faktisk veldig mange bra titler som kommer til X360, så langt er det ikke så mange jeg er interessert i på PS3 (som er eksklusive), er vel bare Metal Gear Solid og Resistance. Devil May Cry er litt kult, men sånt man går lei fort, syns jeg. Nå kommer jo også Resident Evil 5 på X360, heldigvis...

 

kan du legge til noe ala:

 

Co-op: NA/*

Multiplayer: NA/**

Split-screen MP: NA/*

 

Det kan jeg gjøre. Tar det når jeg har fått lagt opp de fleste og største spillene.

7305684[/snapback]

 

Er ikkje Asassin creed ekslusivt til PS3?

Lenke til kommentar

Hvorfor ekskludere de ikke eksklusive? Multiplatformspillene er jo best på Xbox360 også ifølge flere nettmagasiner.. (sammenlignet med versjoner på en nylig sluppet sak, som kommer hit i mars) :D

 

Jeg lagde selv en oversikt over de 50 mest lovende spillene som kommer (noen har nå komt) til Xbox360 for ett par mnd siden. Kan sees på VG-Bloggen min.

 

Mange godsaker er på vei, tro meg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Assassin's Creed var vel i en kort periode i begynnelsen ment som 360 ekslusivt, så i alle fall slik ut på sidene deres i begynnelsen.

7307271[/snapback]

 

 

nei det var først ekskluysivt til PS3.. husker at jeg ble skuffa da det ikke kom til 360, men så gjør det det alikevell...

 

ps3 mister fler og fler titler for tiden, går rykter om Metal Gear Solid kanskje kommer på 360 også... da har ikke PS3 noenspill det er vert og kjøpe maskinen før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...