Thewiz Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Moppa mi har gått 6 mil. Hvordan får jeg en god innkjøring? Syns den går fint i alle gir helt til 45kmt jeg (orginal mopp) så er det nødvendig? Hva kan skje hvis jeg får en ''dårlig'' innkjørelse? (Chrml: Svar! Du har greie på sånt!) mvh Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) sylinderen kan skjere seg og mopeden vil få dårligere effekt i det lengre løp. ved inkjøring gjelder det vel å gire mye å gjerne bruke ratte aktivt, men som orginal moped kommer du deg vel ikke opp på så veldig høgdt turtal så sylinderen skjærer seg vel ikke men best å vere litt forsiktig uansett Endret 16. november 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 sylinderen kan skjere seg og mopeden vil få dårligere effekt i det lengre løp. 7299197[/snapback] Ja, som om jeg skulle sagt det selv. (Og nei, det var ikke ordspill ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå