Gå til innhold

Gammel Kai i Tromsø

Fulgu

Anbefalte innlegg

Gammelkai2.jpg

Tatt i går kveld ved Lanesbukta i Tromsø.

ISO-hastighet: 100

Lysstyrke: -5.5

Største blenderåpning: 3.61

Målemodus: 2

Brennvidde: 18

Brennvidde i 35 mm film: 27

(Kopierte bare det Opera hadde å si, hvilket program kan vise meg en mer lettlest Exif, dette var jo bare vrøvl)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var litt tomt i høyre bildehalvdel. Bildet er også er delt på midten og virker en del kunstig. Likte tårnet , rødt og hvitt lys, oppi fjellet oppe til høyre. Skulle kanskje fått mer frem av fjellryggen. Ellers var jo bildet ganske stemningsfullt.

Lenke til kommentar

Er enig i det med midtstillingen faktisk, og har en annen crop i kulissene, men den krever en del etterarbeid. Men den kommer.

Ang fjellenes synlighet er dette meget avhengig av dine egne skjerminnstillinger, har testet på 3 forskjellige skjermer nå (laptop, lcd og crt) men blir ikke helt klok på hvilke innstillinger jeg skal beholde. Skal prøve å gjøre det litt mer synlig, emn setter pris på om dere som kommenterer nevner skjermtype og lysstyrken dere bruker.

Takker for alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
(Kopierte bare det Opera hadde å si, hvilket program kan vise meg en mer lettlest Exif, dette var jo bare vrøvl)

Firefox med FxIF-extension viser fornuftige data... Som disse fra et av testbildene til Akams 400D-test (del av trippeltesten):

Camera Make: Canon

Camera Model: Canon EOS 400D DIGITAL

Image Date: 2006:10:29 14:38:37

Flash Used: No

Focal Length: 50.0mm

CCD Width: 22.28mm

Exposure Time: 0.0080 s (1/125)

Aperture: f/2.5

ISO equiv: 100

White Balance: Auto

Metering Mode: Matrix

Exposure: program (Auto)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...