Melvin Snerken Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hei! Poster denne her siden det er så mye snakk om peksi o.l. Jeg har laget på sløyden et skap som jeg ha pleksi i døra (se bildet) og har fått en stor og fin ripe i det. Noen måte å få denne bort på? Pusse med et veldig fint papir? Putte noe på det? Har ikke peil, kan noen hjelpe? Er knall fornøyd.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Våtslipe med p2000 elns? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvor dyp er den? Den er vel mulig å polere med et spesialmiddel. Snakk med en glassmester. De kan ofte deg bedre enn oss. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det finnes noe på Clasern som jeg tror jeg skal funke. Poleringsmiddel for acryl! Bare søk deg fram. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hvor dyp er den? Den er vel mulig å polere med et spesialmiddel. Snakk med en glassmester. De kan ofte deg bedre enn oss. 7305762[/snapback] Ikke noe spess, kjenner ikke at den er der. Men ser den Kjenner den en eller to plasser.. men er ikke mye 0,5 mm kanskje? Nei, er ikke sikker. Men det er ikke snakk om mye.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Har snakka med chase om dette, han anbefalte en Sonax fra Clasern.. Fikk den ikveld.. Skal prøve i morgen på skapet og mobilen.. Så skal jeg si i fra om det funka Takk Petter btw Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Som jeg sa.. =) Har brukt det selv og det gjør underverker! Bare huska ikke helt hva det het! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Polerpasta, Sonax For polering av akryl & plexiglass. Perfekt til hjelmvisir, campingvogn, båtvindu, MC-kåpe, baklykter etc. Tube på 75ml. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Prøvde idag.. men fikk det ikke til tror jeg.. va ingen forandring.. Kan ikke chase eller Glisevask lage en liten guide til meg og alle andre Det hadde hvert bankers Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Når jeg brukte det gnidde jeg det inn med en fuktig klut og gikk over med dremel med poleringsrondell og fikk et godt resultat. Fikk du ingen forandring? =S Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Nei, jeg bare smørte på og gnikka.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du må nok bruke en polerings"skive" til dremel eller bor. Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg foreslår at du bruker er poleringsrondell, og heller avslutter med håndpolering. Jeg vet ikke hvor dyp ripen er, men poleringspasta tar ikke de dypere ripene... Kan lage en guide når jeg har tid, sikkert. krolf sin guide.. Petter Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Nei, dyp er den ei.. kjenner den så vidt.. men den er der. Og den ar lang.. Skal se om jeg får tak i/eller har slik poleringsrondell Takk for tipset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå