Gå til innhold

To stykk strømforsyninger

Anbefalte innlegg

Hallo hallo..

Så, min gamle strømforsyning (500w), klare ikke å gi nok til min nye data. Så jeg lurer på om det går an å bruke to strømforsyninger på et hovedkort?

Hovedkortet er M2N32-SLI Deluxe.

Thnx!

Endret av Sleizor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sabla pc du skal ha, hvist 500W ikke er nokk.

7370348[/snapback]

bZerk ligger på lik linje med Qtec, ikke mye å skryte av.

For øvrig er det lurere å gå til innkjøp av en kraftig PSU mens du er igang, en Seasonic M12 kanskje?

7370371[/snapback]

DENNE er kraftig, men det samme kan også sies om prisen da. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
bZerk ligger på lik linje med Qtec, ikke mye å skryte av.

7370371[/snapback]

BZerk har en rekke gode PSU'er... Har selv en modell som fint har drevet skamklokkede Prescott's/Smithfields/Presler.. + blodklokkede skjermkort (ikke SLI dog).

Noe som burde tilsi både god ytelse, stabilitet og kvalitet.

Antall Watt er ikke alltid det vesentlige.. Når en PSU ikke holder, er det mer pga. av at det ikke leveres nok effekt på de "railene" (som regel 12V) som er nødvendig for ett gitt system.

Her har det skjedd en utvikling som tilsier at tidligere gode PSU'er ikke alltid holder mål, og må erstattes av nyere modeller (som ikke nødvendigvis har mer totaleffekt en den man bytter ut).

Lenke til kommentar

Jeg vet godt at antall Watt ikke er det mest vesentlige, hvis det var meg du henviste til med den infoen.

For øvrig har jeg bare hørt om dårlige erfaringer med bZerk når det gjelder stabilitet på 12V. Overvoltage og undervoltage.

Men, nå kom det jammen en god en. Uansett vil jeg råde trådstarter til å kjøpe en Seasonic M12 eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...