Gå til innhold

CSI Miami Diskusjonstråd *Spoilerwarning*

Anbefalte innlegg

På tide å oppdatere denne tråden nå.

Her kan dere diskutere CSI Miami så mye dere vil. Hva dere synes om serien, siste episode som har gått osv. Legger inn noen bilder her etterhvert og slikt.

post-453615-1166377643.jpg

csimiami.jpg

Btw: episoden som gikk tidligere denne uken med de 2 mordene under den latinske musikk festivalen... Hva het sangen de spiller der under mordene blir begått?

P.S: Skal jeg endre tittlen min litt så det står USA-Sendinger?

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Ja, det kommer flere sesonger. Og jeg gleder meg allerede. Sitter og ser på sesong fem av CSI: Miami på dvd nå. Likte ikke CSI: Miami før, fordi jeg egentlig liker CSI: Las Vegas best. Men ble overrasket, for Grissom og Horatio er veldig forskjellige, noe som er veldig bra.

Lenke til kommentar

Før likte jeg ikke Miami i det heletatt. Men Horatio har vokst på meg. Nå setter jeg stor pris på alle one-liner'ne hans, solbrillene som går av og på 15 ganger i løpet av en episode, og high-tech utstyret de bruker heletiden. Så i en episode at de hadde data-glassvegg inni en SUV som de gjorde masse fancy på :!: Synes Miami er den mest underholdene av de tre, og jeg setter virkelig pris på det.

Se filmen hos Youtube

LV synes jeg har tatt en helt ny vri i det siste. De har blitt mye mer humoristisk, og jeg ser klar forskjell på stilen til de tre CSI.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg liker miami.

Miami og new york når ikke grissom & co til ankelen engang, men miami har vokst.

H er kul, nesten for kul. I starten synes jeg det var tacky nå han står på en mord scene, tar av seg solbrillene og sier noe sånt som "that`s what we`re gonna proove" og deretter starter den kule musikken. Men nå digger jeg det og. Er nesten blitt litt spennende å se hvor tacky han er denne gangen når en ny episode ruller på skjermen. H er kul, grissom er konge.

Det som er litt kult og med csi miami er at de viser veldig tydelig hvordan det er i miami.

Sterke farger og masse pastell. Favoritt delene mine av miami er når H og Eric er i brazil og denger gangstere.

Dauer H i s07e01, så dauer serien.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har faktisk begynt å like Miami bedere og bedre jeg også, mye pga. at man får vite mye mer av det som skjer mellom de forskjellige karakterene i "styrken" ikke bare hva som skjer mellom "styrken" og familien til ofrene osv. Blir forresten spennende å se hvordan det går med Horatio. I og med at han tar av seg brillene før han blir skutt, er det hvert fall sikkert at han ikke blir skutt i øyet. Jeg vil tippe at han har fått ett skudd i magen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...