Tandamram Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er det noen som vet om du må spille brettene i ett strekk i Zuma for å få de achievements som går på brett? Har nå komt til 4-6, men har ikke spilt i ett strekk fra 1-1. Hvis dette er tilfelle, så ble plutselig spillet myyyye vanskeligere. Genialt spill. Så enkelt. Så gøy. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er det noen som vet om du må spille brettene i ett strekk i Zuma for å få de achievements som går på brett? Har nå komt til 4-6, men har ikke spilt i ett strekk fra 1-1. Hvis dette er tilfelle, så ble plutselig spillet myyyye vanskeligere. Genialt spill. Så enkelt. Så gøy. 7298770[/snapback] Neida, du får achievements selv om du starter et stykke uti... Jeg for min del har gitt opp å få noen fler achievements i det spillet. Nivå 4-6 er ingenting i forhold til hva du vil møte på senere, er jeg redd. Enig, helt genialt spill. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Hm... Merkelig at jeg ikke har fått Temple of Ku Klux Klan, eller hva den nå heter. Skjønner at 4-6 er bare begynnelsen, men øvelse gjør mester. Kommer nok til å bli drittlei, men det er god underholdning pr. krone i disse arcade-spillene. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ikke heeelt sikker på hvilken achievement du mener, men tror jeg kan si ganske sikkert ar du må spille i ett fra 1-1. Og ja: Spillet er genialt det. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Denne mener jeg: Temple of Zukulkan – Awarded for completion of Temple of Zukulkan (10 GS points) Er det noen som har klart å gjøre et brett på 5 sekunder? Leste på et annet forum, og der regna de det som mer eller mindre umulig. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ikke heeelt sikker på hvilken achievement du mener, men tror jeg kan si ganske sikkert ar du må spille i ett fra 1-1. Og ja: Spillet er genialt det. 7298889[/snapback] For å få disse completion-achievementene så trenger man ikke å spille fra 1-1 for å få dem. Jeg har to av dem og jeg kan love deg at jeg ikke spilte fra 1-1 når jeg fikk dem. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Da skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har fått Temple of Zukuklan. Har jo tross alt låst opp Quetzal Quatl temple. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Denne mener jeg: Temple of Zukulkan – Awarded for completion of Temple of Zukulkan (10 GS points) Er det noen som har klart å gjøre et brett på 5 sekunder? Leste på et annet forum, og der regna de det som mer eller mindre umulig. 7298924[/snapback] Du burde fått den etter at du kom igjennom nivå 3... Det gjorde i alle fall jeg... Å gjøre et brett på 5 sekunder skjønner jeg ikke hvordan noe kan få til... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 24 timer achievementen kan du gjøre ved å trykke pause, og la spillet så på Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Dama har spilt fra 1-1 til 3-3 i ett strekk. Satser på at hun spiller gjennom hele Zukuklan i ett spill Sånne spill er greie å gi til jentene Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hm... Nå har jeg 112 gaps, men heller ingen achievement Edit: Denne fikk jeg etter at jeg restartet spillet. Endret 16. november 2006 av WonderStivi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå