Gå til innhold

Trenger et spøkelse ("PacMan") i 3D


Anbefalte innlegg

Goddag godtfolk! :)

 

Jeg holder på å lage en remake av DOS-spillet 3-Demon fra 1983. Men jeg er ikke noe god til å modellere i 3D og mine test-spøkelser som klosser er ganske kjedelige.

 

Er det noen som raskt kan skrape sammen et enkelt spøkelse i 3D? Det må ha munn (det skal jo spise folk) og øyner (så det kan se), og være av ca. dimensjoner høyde x bredde på 100 x 50 eller 100x 75 i relative enheter.

 

På forhånd takk for hjelpen! :)

 

 

 

EDIT: Helst i 3DS-format.

Endret av moskus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for spøkelset! Det så mye bedre ut enn det jeg trenger, men det er jo bare kjekt! Det var nydelig! :)

 

 

Men jeg har et problem. Jeg får ikke lastet inn spøkelset. 3D-motoren melder at "could not find mesh" og 3D Studio forteller meg at det er "Improper file format". Noen tips? :)

Endret av moskus
Lenke til kommentar

Det var som pokker da! Jeg kan åpne en haug med formater men Blender er det dårlig med... :hmm:

 

Kan du eksportere til et annet format, eksempelvis .max, .dxf, Direct X (.x) ascii eller binært, eller noen andre?

Jeg har ikke lyst til å installere Blender før jeg må. ;)

 

Så vidt jeg forstår fra denne siden så skal du iallfall kunne eksportere til DirectX tekst format. Det hadde vært hendig. Filen kan bli forholdsvis stor, men det går fint å pakke i zip. :)

 

 

Og takk for at du har tålmodighet til dette! :)

Endret av moskus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...