St-Cruz Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Ja moren min har nå overført noen kroner til kontoen min via netbank, jeg har ikke passordet til den her, så jeg lurer på hvor lang tid tar det før de pengene kommer fram til kontoen? Takk for alle svar Endret 16. november 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
ladida Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det kommer vel an på hvilken bank dere har? Vanligvis så skal det vel komme dagen etter, men jeg har merket at det ofte tar lengre tid etter at jeg skifta bank Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Trenger de imorgen =( Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Som oftest blir pengene sendt før midnatt dagen de blir overført, så du har dem nok på konto etter midnatt. Edit: leif Endret 16. november 2006 av DrThomas Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Når f.eks. pappa overfører til meg, så tar det noen minutter siden vi har samme bank. Skal han overføre til en annen bank, så tar det mye lengre tid. Lenke til kommentar
veos Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har Sparebanken Møre (lokalbank her i Ålesund) og jeg kan meddele at fra min far overførte penger tok det vel 5 minutter eller noe til jeg kunne bruke de. Vi har samme bank, så det kan ha noe med det å gjøre, som andre har nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå