Prosit Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har tenkt meg til Oslo i helgen, og siden jeg har lyst på mac, tenkte jeg at jeg skulle ta med meg 1ghz/1gbram/80gbhd modellen hjem igjen. Hvilke forhandlere har denne modellen? (den nyeste, med core 2 duo). Eventuelt noen som vet noe om lagerstatus? Vil helst ikke betale mer enn jeg hadde vært nødt til i apples webshop. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det kan godt hende Deal.no har en butikk i Oslo, kan ikke si jeg vet, men det er like lett å bare bestille på hjemmesiden til Mac. Gratis levering, og ofte billigere enn å kjøpe i en butikk eller på andre enn dems eget nettsted... Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg foretrekker å kjøpe slikt kontant. (EOD). Skal prøve å finne ut om deal har en butikk i Oslo, slik du nevnte. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg ville prøvd Eplehuset, men det er ikke sikkert de har fått inn Core 2 Duo enda. Uansett de holder til i: Storgata 23d 0184 Oslo Telefon: 22 42 83 00 Mail: [email protected] Og de har de samme prisene som Applestore på nett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Oi, det må neste jeg prøve ut også. Takk for informasjonen Dassen... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg ville prøvd Eplehuset, men det er ikke sikkert de har fått inn Core 2 Duo enda. Eg snakka med Eplehuset i Ålesund for ei veke sidan, og dei rekna ikkje med å få den før om ca 2 veker (dvs. ca 23. november). Reknar med at det er omtrent den same datoen for Oslo. Prosit: Du kan finne ein oversikt over forhandlarar her: http://www.apple.com/no/buy/locator/ Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg ville prøvd Eplehuset, men det er ikke sikkert de har fått inn Core 2 Duo enda. Eg snakka med Eplehuset i Ålesund for ei veke sidan, og dei rekna ikkje med å få den før om ca 2 veker (dvs. ca 23. november). Reknar med at det er omtrent den same datoen for Oslo. Prosit: Du kan finne ein oversikt over forhandlarar her: http://www.apple.com/no/buy/locator/ 7300624[/snapback] Jeg bestilte en Macbook Core 2 duo fra eplehuset istad, og fikk en mail like etter med den hyggelige beskjeden: "Hei Din ordre blir pakket og sendes ut i dag. Du vil får en mail med sporingsnr så snart den er pakket. Skulle det være noen spørsmål, så bare ta kontakt på [email protected]" Jippi Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Eplehuset i Ålesund fekk inn Macbooks i dag. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ting har visst gått raskare enn forventa då. Gode nyhende for dei som skal ut og handle i alle fall. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 17.11.06 17.34 AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Innlevert etter frist Tiltak: Videresendes neste virkedag 6012 ÅLESUND 17.11.06 17.33 INNLEVERT POSTKONTOR 6012 ÅLESUND Er det noen som har vært borti noe lignende før? Det har vært sånn siden fredag. Sjekket for et minutt siden, og den har fortsatt samme status. Jeg som hadde håpet på å få den på tirsdag, men men. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skal den ikkje ligge på postkontoret i Ålesund da? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da går den nok videre i dag eller i morgen. Har opplevd det der noen ganger... Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da går den nok videre i dag eller i morgen. Har opplevd det der noen ganger... 7321420[/snapback] Får håpe det da. Jeg er som en liten unge på juleaften. Jeg håper jeg får den før torsdag. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Eventuelt bare stikk på posten og hent den. 6012 vil jeg tro er postkontoret på Blindheim. Bare print ut sida så skal det nok gå bra. EDIT: Pakkesporingssida that is. Endret 20. november 2006 av olsen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Oslo city 3de etasje Smart club Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Eventuelt bare stikk på posten og hent den. 6012 vil jeg tro er postkontoret på Blindheim. Bare print ut sida så skal det nok gå bra. EDIT: Pakkesporingssida that is. 7322264[/snapback] Bare stikk på posten? Ålesund er nok et _par_ timer unna her. Pakken skal helt til moss. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Eventuelt bare stikk på posten og hent den. 6012 vil jeg tro er postkontoret på Blindheim. Bare print ut sida så skal det nok gå bra. EDIT: Pakkesporingssida that is. 7322264[/snapback] Bare stikk på posten? Ålesund er nok et _par_ timer unna her. Pakken skal helt til moss. 7322524[/snapback] HAHA! Da så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå