-Tommy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hey. Nå har tiden kommet for at det skal komme en tv på hytten så jeg lurer på om det finnes noen gode tv'er som ikke er alt for dyre. Veldig plus hvis den har innebyget DVD spiller. Har sett på denne: http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...9355&plid=69355 Men lurer på om noen av dere har prøvd den og kan si noe om den. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Er det ingen som har noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 ÈN ting kan jeg i allefall fortelle deg; Det kontrastnivået der er reinspikka løgn! I den prisklassen der er det ikke faen om de har et kontrastnivå på 1600:1 når noen av de aller beste panelene i prisklasser tre ganger så dyre har 1200:1.. Jeg er skeptisk.. Prisen ER der av en GRUNN! Les det du har fått.. nemlig prisen! Ingen firmaer gir bort en vare til mindre enn den er verdt!! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Så du tror den er veldig dårlig? Den skal bare brukes på hytten så tror du den er god nok til det? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Altså, hytta.. det er jo ikke hytta som skal "se".. det er jo fremdeles øynene dine.. Det må jo være en grunn til at du skal kjøpe deg en LCD fremfor en vanlig CRT-skjerm. Om du bare skal ha en tv til hytta, og ikke er ute etter det som LCD-tv'er er kjent for av egenskaper.. så tror jeg heller du burde ta en kikk på vanlige gammeldagse CRT-skjermer.. Lenke til kommentar
reor Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Hvis du IKKE har kabel eller parabol på hytta kan du glemme LCD skjerm. For i det heletatt å få inn bilde trengs adskillig sterkere signaler enn hva du makter med en god antenne hvis hytta ikke ligger like i nærheten av en sender. LCD TV er videre svært forskjellige i krav til antennesignal. Jeg har selv fått vite at LCD TV fra Grundig og Hitachi hører blandt de TVene som klarer seg med svakere antennesignal. Om dette medfører riktighet velger jeg å gå ut fra. Selv i en by nyttet det ikke med LCD TV og inneantenne med eller uten antenneforsterker.. Men jøss , som DVD skjerm vil den fungere utmerket. Håper dette var til noe hjelp. Endret 19. november 2006 av reor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå