Gå til innhold

Ghost in the Shell SAC. Spørsmål.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke det også et spill til Playstation 1?

7298478[/snapback]

Er ikke inntresert i spillet egentlig.

Det er 2 sesonger.

De har ingenting med de 2 første filmene å gjøre.

Den nyeste filmen finner sted etter sesong 2.

7298827[/snapback]

Ok takk for svarene.

Vet du/dere om det kommer flere sesonger?

Lenke til kommentar

Heller tvilsomt, men en mulighet. Er en stund siden SAC ble sluppet da (siste ble sluppet i 04) Det nærmeste som kommer nå er filmen Ghost in the Shell: S.A.C. Solid State Society. (Hvis du ikke har sett den, så kan den bestilles bl-a fra ebay) Blir den neste filmen jeg skal bestille.

Lenke til kommentar
Heller tvilsomt, men en mulighet. Er en stund siden SAC ble sluppet da (siste ble sluppet i 04) Det nærmeste som kommer nå er filmen Ghost in the Shell: S.A.C. Solid State Society. (Hvis du ikke har sett den, så kan den bestilles bl-a fra ebay) Blir den neste filmen jeg skal bestille.

7299647[/snapback]

Å så den har kommet, fett.

Skal ha.

Lenke til kommentar

Når det gjelder settingen til SAC sier de i teaser-reklame/innføringen at serien finner sted i et "alternativt univers" hvor Kusanagi aldri treffer Puppet Master. Anbefaler absolutt serien, syntes kanskje den var litt daff, dog absolutt severdig, frem til ep10, men utover der tar den så til de grader av. :thumbup:

EDIT: Med "tar av" mener jeg ikke først og fremst actionmessig. :)

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Bestille den på DVD?

Så du betaler virkelig for bootlegs?  Hvis du absolutt må piratkopiere anime så kan du vel bare laste den ned fra internett istedenfor å betale for piratkopier.

7302281[/snapback]

Jeg tror ikke det er bootleg, men mye mulig siden de er flinke til å lage piratkopier i kina. http://cgi.ebay.com/Ghost-In-The-Shell-S-A...1QQcmdZViewItem

der er auksjonen iallefall...

Lenke til kommentar
Bestille den på DVD?

Så du betaler virkelig for bootlegs?  Hvis du absolutt må piratkopiere anime så kan du vel bare laste den ned fra internett istedenfor å betale for piratkopier.

7302281[/snapback]

Jeg tror ikke det er bootleg, men mye mulig siden de er flinke til å lage piratkopier i kina. http://cgi.ebay.com/Ghost-In-The-Shell-S-A...1QQcmdZViewItem

der er auksjonen iallefall...

7303135[/snapback]

Det er bootleg. Den er sonefri og har kinesisk tekst.

Den er nemlig ennå ikke utgitt på DVD utenfor Japan.

Det er jo også en grunn til at den bare koster $4 med Buy it now.

Lenke til kommentar
Det er bootleg.  Den er sonefri og har kinesisk tekst.

Den er nemlig ennå ikke utgitt på DVD utenfor Japan.

Det er jo også en grunn til at den bare koster $4 med Buy it now.

7303376[/snapback]

Faktisk er den ikke lovlig ute på DVD i Japan en gang, slippdatoen for den japanske utgivelsen (som etter forhåndsinformasjonen er uten engelske undertekster) er først neste fredag.

Så vidt jeg vet er ingen lovlig utgivelse med engelske undertekster engang annonsert med dato.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...