TanglewoodD Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Seriøst, Jule runken på 1 Desember.. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Julereklamen til Cola JB fra Hansa Julesanger Snø (har ikke sett noe til den enda tho...) Men det er romjula som er best. Alt stresset over, fri en uke eller to frem til semesterstart. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Snø (har ikke sett noe til den enda tho...) 7402761[/snapback] Virker som du kan se langt etter den, værtfall i Oslo området.... Jeg går fortsatt i butikken i t-skjorte, det er kaldt, men helt akseptabelt med tanke på at det er 1 desember Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Når vi drar i kirka på siste skoledag. Det er ikke en tradisjon på Videregående, men vi ble så vant med det gjennom hele barne-og ungdomsskolen at vi bruker å spørre om lov til å dra uansett. Det er bestandig like kos å gå i lag oppover og høre de stakkars 7-klassingene synge nervøst på julesalmer. Etterpå stikker vi og spiser lunch i lag. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Seriøst, Jule runken på 1 Desember.. 7402735[/snapback] Der smeltet jeg. Mørke koslige kvelder får meg i julestemning. Men det må skikkelig julemiddag til før julerusen setter inn. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Dette bildet jeg tok i morges faktisk Det er to kalenderlys btw. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Smaken av den første julebrusen, første mandarina og første pepperkaka i dag var skikkeleg juleturn-on. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Enkelt og greit, Absolut Christmas på stereoen hjemme hos mine foreldre. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Coca-Cola reklamen! (Den med de lastebilene som kjører rundt) 7402210[/snapback] word. Også alt juleøl testinga som må til før man finner en favoritt 7402275[/snapback] Juleøl testingen setter meg virkelig i julestemning Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) **Double-Post** Endret 2. desember 2006 av heanwi Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Julealbumet med Jethro Tull. OHYEA! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Lukas 2, 1-20 Julesanger, gløgg, osv. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I går tordnet det skikkelig... det hjelper ikke akkurat på julestemingen.. Men kalenderene gir stemning!! Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 I går tordnet det skikkelig... det hjelper ikke akkurat på julestemingen.. Men kalenderene gir stemning!! 7413070[/snapback] Torden er ikke noe som hører julen til. Hvor blir det av snøen? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 snø, noe som det er lite med for tiden.. gløgg Coca Cola reklame muttern som baker jule kaker når jeg og brødrene mine lager marsipanfigurer hente juletre i skauen er jo altids noe man får julestemning av. Det var det jeg husket på i farten. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Snø og mandariner Ingen snø? Da kan julen brenne! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 - Snø - Pepperkaker - Ringnes julebrus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvor blir det av snøen? 7460890[/snapback] Grønn jul i år? Begynn like gjerne straks å bearbeide skuffelsen: Vi går mot en grønn jul i mesteparten av landet. Det er ingen håp å spore i verdens beste værprognoser. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Driver å hører på Putti Plutti Plott. Så det nesten hver jul som barn, så får litt sånn nostalgisk julestemning Lenke til kommentar
neb Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Lukten av mandariner. Lukten av nellik. Pepperkaker. Wham. Frank sinatra. Julelysene oppover Carl Johans gate. Putti plutti pott. Ribbe. Snøen som aldri kommer. Å kjøre brett. Å kaste snøballer (innenfor de siste 2 ukene før jul). Adventslys.. Og sikkert masse andre underbeviste saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå