Gå til innhold

Hva setter deg i julestemning?

Dimanche

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Coca Cola-reklamen

* Vørtelrøl

* Gløgg

* Pinnekjøtt

* Juleøl

* Pepperkaker (hater pepperkaker, smaker jo drit, men julestemning er det!)

* Snø

* Kjøre rundt med faren min for å finne det billigste juletreet for så å skryte til morfar over at vi fant billigere enn han! I fjor fant vi et stor og fint til 59 kr. (Det gjelder ikke om du får gratis eller stjeler det fra nærmeste skog)

* Søstrene mine som krangler over julekalenderen (vet ikke helt hva de krangler om, men krangle gjør de)

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Så av prinsipp at dere skal ha billigste juletre, kjører deer irundt å leter ? Haha, for en genial tradisjon.

I år synes jeg det er alt for varmt til at det nermer seg jul. Her er det ikke en flekk med snø å se. Det er mer en nermest vår lignende situasjon her.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Så av prinsipp at dere skal ha billigste juletre, kjører deer irundt å leter ? Haha, for en genial tradisjon.

Nettopp! Tar minst en dag å kjøpe juletre her i familien. Mest faren min og morfar som har denne konkurransen, men jeg må jo være med på tradisjonene.

Lenke til kommentar
Nettopp! Tar minst en dag å kjøpe juletre her i familien. Mest faren min og morfar som har denne konkurransen, men jeg må jo være med på tradisjonene.

7335307[/snapback]

Jaja, det er jo greit å ha slike tradisjoner. Det er penger å spare her :!:

Den 3. Desember bruker hele familien på mor siden å dra på hotellet å spise. Etterpå samles vi hos mormor og morfar, der drikker vi kaffe og spiser kaker. Så bytter vi Julepresanger før vi drar hjem. Koselig. Men har enda ikke den hele julefølelsen.

Er ikke den som hopper og heier når jeg ser julegavene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Julebrus, snø (som vi aldri får i Bergen), lukt av julemat, og folk som stresser og går rundt med 100 poser med ting som de skal gi til folk + to hylende unger på slep i sentrum på lørdagene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...