Gå til innhold

Hva setter deg i julestemning?

Dimanche

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Julestemningen min har ikke vært der på mange år, er ingen ting som setter den i gang. Vel faktisk så får jeg litt julestemning når jeg spiller Cs CZ isteden for 1.6 som jeg gjør i desember pga jeg har mange gode stunder fra CZ i juletiden ;)

Lenke til kommentar

Akk ja.. Julestemningen kommer jo med snøen :) Når du våkner om morgenen og ser at snøen daler rolig ned utenfor, kommer jo den deilige følelsen :love:

Så er det jo kjempehyggelig å gå i byen og se julepyntet pryde gatene og butikkvinduene. Pepperkaker og nøtter på den røde og hvite duken på stuebordet hører jo selvfølgelig også med. Og sist men ikke minst! FAMILIEN!

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar

Jul, som så mye annet populært har blitt en melkeku.

Julemarsipan i oktober, og julebrusen.

Personlig kommer jeg ikke i julestemning før adventskalenderen er oppe, og har boikottet alle former for produkter som inneholder det minste hint av jul.

1. desember begynner julen, ikke 1. oktober.

Julelys, snø, adventskalendere, juletrær, julebrus og julewhatever, alt med jul får meg i julestemning, men julestemning-mode låses opp 1. desember.

Juletrær skal helst komme litt senere.

Miss Sophie får meg i skikkelig julestemning, men da er det lillejulaften, så det skulle bare mangle. Og når man våkner på julaften og dyna er varm og stemningen i huset er på topp, og man labber ut for å åpne siste pakke på adventskalenderen. Det er jul!

Cola-reklamen, som mange nevner, den er jul, den også, der snakker vi skikkelig god reklame. Det kan faktisk være tidenes beste.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...