AndyF Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 spiste "julas" første mandariner for 10 min sia eller er det jo hovedaklig snø som gir meg julesetmning Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hjemme alene filmen og flåklypa og selfølgelig julesanger Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ting som setter Termometer i julestemning: Julebrus Julesanger spillelisten som er under konstruksjon i iTunes Julekaker Jul på tv (reklamer/serier osv.) Julegater Julehandel Grevinnnen og hovmesteren +++ Jul er så ubeskrivelig digg Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kommer ikke i julestemning Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Cola-reklamen på TV! da den kommer er det jul Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Julestemningen min har ikke vært der på mange år, er ingen ting som setter den i gang. Vel faktisk så får jeg litt julestemning når jeg spiller Cs CZ isteden for 1.6 som jeg gjør i desember pga jeg har mange gode stunder fra CZ i juletiden Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 "Som topic sier: Hva setter deg i julestemning?" Absolutt ingenting, har aldri likt julen. Men nyttårsaften har jeg sansen for Bra fester, masse drikke og fyrverkeri = Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Julebrus og Pepperkaker Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Snø Pepperkaker Julebrus Mandariner Cola-reklamen Lukten av pinnekjøtt. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Akk ja.. Julestemningen kommer jo med snøen Når du våkner om morgenen og ser at snøen daler rolig ned utenfor, kommer jo den deilige følelsen Så er det jo kjempehyggelig å gå i byen og se julepyntet pryde gatene og butikkvinduene. Pepperkaker og nøtter på den røde og hvite duken på stuebordet hører jo selvfølgelig også med. Og sist men ikke minst! FAMILIEN! Endret 17. november 2006 av Firetrucken Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 - Snø - Julebrus ( ) - Spilling av julesanger i korpset - Julepynt på gatene - Is og snø på gatene som man kan skli bortover på - Kaker! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 har ikke hatt julestemning på noen år, synes det hele er ganske masette og unødvendig egentlig. litt trist men sånn er det blitt 7299248[/snapback] Enig. Jeg finner ikke noe glede i jula lengre, synes bare det er et unødvendig stress. Savner de gangene jeg var liten og koset meg i jula Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Husker på barneskolen rett før juleferien når lereren alltid leste historier om smånisser som gjorde litt av vert, DA blir jeg i jule stemning. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Snø og stearinlys. Nå tenker jeg relativt tidlig, dvs. 3 uker til 1 måned før, og ikke på lillejulaften/julaften. Endret 18. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Snø pepperkaker Gaver Juletre Julelys i gatene Coca Cola reklamen mandariner Lenke til kommentar
-Linni- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 SNØ!! Og ellers cola reklamen, mandariner og julemusikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Metallica - Ride the Lightning Julemat Julepynt Juletre, og lukten av det i stua. Snø selvfølgelig! Og selvfølgelig WW2 spill Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) * Lukten av mandarin * Pinnekjøtt * Snø og kulde, mørket * En spes. julecd som vi alltid hører på i jula * Colareklamen Endret 21. november 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jul, som så mye annet populært har blitt en melkeku. Julemarsipan i oktober, og julebrusen. Personlig kommer jeg ikke i julestemning før adventskalenderen er oppe, og har boikottet alle former for produkter som inneholder det minste hint av jul. 1. desember begynner julen, ikke 1. oktober. Julelys, snø, adventskalendere, juletrær, julebrus og julewhatever, alt med jul får meg i julestemning, men julestemning-mode låses opp 1. desember. Juletrær skal helst komme litt senere. Miss Sophie får meg i skikkelig julestemning, men da er det lillejulaften, så det skulle bare mangle. Og når man våkner på julaften og dyna er varm og stemningen i huset er på topp, og man labber ut for å åpne siste pakke på adventskalenderen. Det er jul! Cola-reklamen, som mange nevner, den er jul, den også, der snakker vi skikkelig god reklame. Det kan faktisk være tidenes beste. Endret 21. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Pinnekjøtt. Og følgende musikk: Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence Den platene er forøvrig ingen juleplate så hvorfor jeg får julestemmning av den vet jeg seriøst ikke... Endret 21. november 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå