henrikr Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hei. Etter å spilt i vel 4 timer i strekk med noen folk her på forumet. Så lurer jeg på hvor høy interessen er når det gjelder å danne en GOW clan. Ikke noe superseriøst, mest for gøy. Spilte vel med gravous eller noe sånt, og smelx i går TAG: mtnine FURY Så, hva sier dere? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tja... Jeg vil ihvertfall være med å spille med nordmenn. Klan eller ikke. Jeg har deg forresten inne på friendslista fra før da. : Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 gow klan er jeg gjerne med på gt : djshugaa Lenke til kommentar
fairsteffen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 jeg er med vettu...legg meg til alle som vil gamertag:fairsteffen Lenke til kommentar
jackassboy Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 jess eg med ..har lakt noen av dere til gamertag : mariut Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jeg er med GoW-klan: Genialt GT: Dominic Torreto Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 dette kan det jo egentli fint bli noe av.. litt initiativ, så kan jo dette la seg ordne selv er eg lett med på dette her.. men akkurat no, so befinner eg meg i skottland.. jobber der.. men blir fullt aktiv spiller når eg kommer hjem igjen. eg har i hvertfall stor interesse for og starte klan Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tråden flyttast til "Guild/klandiskusjon og rekruttering". Der kan du og finne andre tråder om dette emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå