Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mazda3 MPS, den store guttedrømmen..

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er pen.. men.. 260 HK, har den AWD? (Ikke fått med meg)

Uten AWD ville vel 260 HK skape litt torquesteer? :p

Forøvrig blir jo Focus ST betraktelig billigere, og Focus og Mazda 3 er vel basert på.. hverandre :p

Riktignok har Focus 35 HK mindre, men.. tror prisen vil gjøre MPS usolgbar i Norge. :p

Men det virker som en morsom bil. :)

Lenke til kommentar

Ah, ein nydeleg bil, 0-100 på seks sekundar og firehjulstrekk. ;)

Var drittstilig å se på, sender søknad til Norsk tipping på lørdag..

Trur det er noko rot i systemet til Norsk Tipping, eg har sendt søknadar kvar forbaska helg i snart to år no, kun ein gang har eg fått svar på søknaden, men det var avslag og kun ein refusjon som dekker utgifter til blekk.

Lenke til kommentar

Da er det kjekt at i Norge vil prisen komme på 5-600.000 og i Sverige koster den hvist mellom 250.000 og 300.000 kr.

Etter nye SV avgifter legger den vel på seg ytterligere avgifter (co2 avgift)

Mazda 3 MPS er forhjulsdrevet, mazda 6 Mps har firhjulsdrift

Endret av eivind04
Lenke til kommentar

7298229[/snapback]

Ikke for å strø salt i såret, men det er den sikreste måten å bli kvitt halvparten av sparepengene på...

7300790[/snapback]

Med ein kupong a 40 i veka (Lotto) blir det 200,- i veka og 2080 kroner i året. Eg synest ikkje det er så galt med tanke på kva du kan vinne.

Lenke til kommentar

7298229[/snapback]

Ikke for å strø salt i såret, men det er den sikreste måten å bli kvitt halvparten av sparepengene på...

7300790[/snapback]

Med ein kupong a 40 i veka (Lotto) blir det 200,- i veka og 2080 kroner i året. Eg synest ikkje det er så galt med tanke på kva du kan vinne.

7301688[/snapback]

Til og med økonomer anbefaler lotto. Dersom du har råd, har det du legger ut ingen innvirkning på økonomien din, men dersom du vinner, kan dette ha meget å si for økonomien din.

Lenke til kommentar

7301688[/snapback]

Om du isteden plasserer samme sparebeløp i aksjefond med 800 kroner måneden i 25 år vil du sannsynligvis ha mellom 2 og 5 millioner. Det er kanskje ikke så spennende, men nesten garantert å gå inn med gevinst :cool:

Jeg har nettopp bestilt bil, og mellomlegget på 215000 jeg skal ut med har jeg tjent på fondene mine de siste 4 måneder.

Jeg har også levert in Lottokuponger hver uke en gang i tiden, men det har jeg sluttet med.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

7301688[/snapback]

Om du isteden plasserer samme sparebeløp i aksjefond med 800 kroner måneden i 25 år vil du sannsynligvis ha mellom 2 og 5 millioner. Det er kanskje ikke så spennende, men nesten garantert å gå inn med gevinst :cool:

7304630[/snapback]

Korleis får du 2080 i året og 800 i månaden til å bli det same beløpet?

Lenke til kommentar

7301688[/snapback]

7304630[/snapback]

Korleis får du 2080 i året og 800 i månaden til å bli det same beløpet?

7304745[/snapback]

Det var nok "Med ein kupong a 40 i veka (Lotto) blir det 200,- i veka " som jeg fant litt uklart.

På sikt taper du halvparten av Lottoinnsatsen uansett hvordan du regner på det:)

Poenget mitt er at ved jevnlig sparing i fond vinner du. Du trenger bare litt tålmodighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...