PulZ Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Hva er til å anbefale av disse to viftene egentlig ? Thermaltake chipsetkjøler, "Crystal Orb" & Thermaltake chipsetkjøler, "Blue Orb" . Og noen som vet om Crystal orb bruker opp pci nr 1 sloten ? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 de er relativt like bare at kjøle materialet er litt anderledes,jeg ville anbefalt chrystal orb,den ser stiligere ut. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Så vidt jeg husker bruker crystal orben den første pci-plassen. Åååh! Jeg vil ha en sånn!! Den er bare helt sinnsykt lekker!! Lenke til kommentar
germ Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Har en crystal orb selv på et geforce 3 kort. Den funker ypperlig. Kjørte stabilt på 240 på coren! Har ikke gått høyere men coren blir kjølt ned ca. 13 grader C. Dette er jo kjempe! Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 Quote: On 2001-12-16 16:33, germ skrev:Har en crystal orb selv på et geforce 3 kort. Den funker ypperlig. Kjørte stabilt på 240 på coren! Har ikke gått høyere men coren blir kjølt ned ca. 13 grader C. Dette er jo kjempe! Bruker den opp pci plass nr 1 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå