Lifeform Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hei, Jeg har en liten query som jeg skal kjøre på en MySQL-database her (bruker PHPmyadmin, men får følgende feilmelding når jeg gjør det: "You have to choose at least one column to display" Noen som har snøring på hva dette skyldes? Jeg er helt nybegynner på MySQL-databaser. Er til en kredittkortmodul for en nettbutikk. Queryen er denne her; DROP TABLE IF EXISTS `cresco_egen_status`; CREATE TABLE `cresco_egen_status` ( `status` int(5) NOT NULL default '0', `status_tekst` varchar(255) NOT NULL default '' ) TYPE=MyISAM; -- -- Dataark for tabell `cresco_egen_status` -- INSERT INTO `cresco_egen_status` VALUES (0, 'Alt ok'); INSERT INTO `cresco_egen_status` VALUES (1, 'Ordrenr to ganger, 1 fjernet'); INSERT INTO `cresco_egen_status` VALUES (2, 'Alvorlig feil!'); INSERT INTO `cresco_egen_status` VALUES (3, 'Ingen cresco informasjon tilgjengelig'); -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellstruktur for tabell `cresco_ordre` -- DROP TABLE IF EXISTS `cresco_ordre`; CREATE TABLE `cresco_ordre` ( `ordrenr` int(11) NOT NULL default '0', `status` int(11) NOT NULL default '0', `autnr` varchar(100) NOT NULL default '0', `egen_status` int(11) NOT NULL default '0', `b_svar` varchar(255) NOT NULL default '', `b_svar_sendt` int(5) NOT NULL default '0', `b_svar_sendt_tid` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `c_svar` varchar(255) NOT NULL default '', `c_svar_sendt` int(5) NOT NULL default '0', `c_svar_sendt_tid` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `sist_oppdatert` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `dekrypt` varchar(255) NOT NULL default '', PRIMARY KEY (`ordrenr`) ) TYPE=MyISAM; -- -- Dataark for tabell `cresco_ordre` -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellstruktur for tabell `cresco_status` -- DROP TABLE IF EXISTS `cresco_status`; CREATE TABLE `cresco_status` ( `status` int(5) NOT NULL default '0', `status_tekst` varchar(255) NOT NULL default '' ) TYPE=MyISAM; -- -- Dataark for tabell `cresco_status` -- INSERT INTO `cresco_status` VALUES (0, 'Avslag'); INSERT INTO `cresco_status` VALUES (1, 'Kjøp autorisert, send varer'); INSERT INTO `cresco_status` VALUES (2, 'Søknad mottatt'); INSERT INTO `cresco_status` VALUES (3, 'Godkjent, venter på signatur'); INSERT INTO `cresco_status` VALUES (4, 'Avventer opplysninger'); INSERT INTO `cresco_status` VALUES (5, 'Kjøp kansellert'); INSERT INTO `cresco_status` VALUES (6, 'Kjøp belastet'); INSERT INTO `cresco_status` VALUES (99, 'Mangler info'); Endret 16. november 2006 av Lifeform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå