Spirre Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) kom over denne ved en tilfeldighet da jeg kikka litt rundt på netshop i dag. kan ikke si jeg har sett den før, så den er vel ny. er det noen som har noen erfaringer med denne eller vet om noen som har testa den? linky hvis denne er stabil og stillegående, mao slik som ocz plerier å være så er det fullt mulig at denne blir min neste psu. fant en test her har ikke lest den enda, men de gjorde en bra test av abit aw9-d max, så jeg gleder meg edit: lest testen nå, og det ser ut som jeg må lete videre. den støyer og det var "bare" 15A på hver av de 4 12v linjene... ting jeg savna i testen er lenge på kabler, dette var et problem på modstreamen. bildene på netshop var noe misvisende også, trodde kablene var sølvfarga, men de er uv blå. og kjipt at det er kun en 80mm vifte, sku vært en 120mm istede. dog så så det ut som om det var vanlig 3 pin kontakt i psuen, så det sku gå greit å bytte vifta. Endret 16. november 2006 av Spirre Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) kom over denne ved en tilfeldighet da jeg kikka litt rundt på netshop i dag. kan ikke si jeg har sett den før, så den er vel ny. er det noen som har noen erfaringer med denne eller vet om noen som har testa den? linky hvis denne er stabil og stillegående, mao slik som ocz plerier å være så er det fullt mulig at denne blir min neste psu. fant en test her har ikke lest den enda, men de gjorde en bra test av abit aw9-d max, så jeg gleder meg edit: lest testen nå, og det ser ut som jeg må lete videre. den støyer og det var "bare" 15A på hver av de 4 12v linjene... ting jeg savna i testen er lenge på kabler, dette var et problem på modstreamen. bildene på netshop var noe misvisende også, trodde kablene var sølvfarga, men de er uv blå. og kjipt at det er kun en 80mm vifte, sku vært en 120mm istede. dog så så det ut som om det var vanlig 3 pin kontakt i psuen, så det sku gå greit å bytte vifta. 7297928[/snapback] Jeg har 700 w gamestream versjonen og har ikke hatt noen problemer med den. Den er støysvak og leverer varene. . Nesten samme modell.. Endret 23. november 2006 av UUnreal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå