lceman™ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Stargate SG-1 er alltid et godt alternativ Og som nevnt tidliger her oppe, Scrubs, ytterlig genial komiserie. Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Glad i Stargate Sg-1 jeg og. Du kan jo prøve Eureka Ikke like actionfylt som 24 og Prison Break (som forøvrig er to av mine yndlingsserier) Men jeg syntes nå i alle fall at den var bra. Ellers likte jeg også Kyle XY og Robin Hood (den nye BBC-produserte) Disse seriene treffer kanskje ikke helt det du var ute etter, men bra er de nå. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Der var sesong 1 av Surface sett. Og fyyy faen så god den var. Burde også være svært interessant for trådstarter. Hvem er disse forbanna idiotene som styrer TV kanaler i USA for tiden, som alltid skal kansellere ekstremt gode serier? Lenke til kommentar
amb13 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Vil sterk anbefale Alias, serien er avsluttet og har 5 sesonger. av disse er de 3 første skikkelig gode. hver episode har stort sett avslutninger, men mange av oppdragene personene drar på dreier seg om diverse gjenstander som en mystisk person har laget. denne personen knytter serien sammen og mye handler om han og hans oppfinnelser. Ellers er buffy og angel knall serier. hver sesong har en karakter som er "the big bad" og mye tid går med til de. i tillegg er det noen helt fantastiske enkelt episoder. PS. i mine tidlige dager som serie fan lette jeg og etter serier med en feit rød tråd gjennom alle episode. Fant noen som kunne minne om det da, men de ble sett raskt. Så jeg måtte ty til de med tynnere tråder. Og bare så det er sagt, selv om hver episode kansje har en begynnelse og en slutt, så er det for all del ikke noe dårligere enn fullblods serial serier. Gir du de en sjangse kan du lett bli overrasket. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 ..så får jeg anbefale Day Break da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå