fUsiOn Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Lyser den blå neonwirene fra Microplex blått? Eller har den en annen teit farge..? Er ikke sikker på om de bildene Microplex har av neonwirene sine er så pålitlige.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 noen som har noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: fUsiOn skrev (2002-11-13 18:23):noen som har noen erfaringer med den? Ja, den blå lyser bra.. men har en lille en også som jeg skal høre litt mer om... den lyserer mer (eller lite) hvit enn noen annen farge.. men den blå er fin Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hei.. Kjøpte blå neonwire fra Micrplex for en god tid siden. Den har ikkje helt den samme gode blå fargen som for eks blåe LED's har..! Fargen er blå, ja, men ikke skarp blå, ikke den jeg har i allefall.. Konklusjon: den er lyyys blå. Håper dette gav svar på ditt spm.. MVH ZemteX Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 OK... har en blå led, og den lyder skarp blått... men så lenge neonwiren er blå så... bestilte nemmelig 2 blå neonwire i går, skal belyse et matt plexiglass. Vet kanskje at kald katode hadde vært bedere til det, men det er desverre ikke plass til en kald katode der jeg skal belyse. Så du hadde posta på microplex support forumet milkwood. Derfor jeg lurtepå litt hvordan den lyste. At den ikke er sånn mørk blå tror jeg kan passe perfekt. Tror lys blå vil gi en litt kulere effekt faktisk Synd jeg ikke har digitalt kamera så kunne jeg tatt bilde av det, kanskje jeg kan låne en venn av meg sitt.... Takk for svarene, hjalp meg en god del. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 neonwire .. den blå... er grøn...mint grønn..ikke blå.. ikke vet jeg hvorfor.. har tatt bilder som jeg poster så snart jeg får ledningen til kameraet (både av noenwire og av kald katode) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 pakka kommer i morgen og da får jeg se selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå