Gå til innhold

Vil spille wow men det er så dyrt, er bare 12 år!


Anbefalte innlegg

hmm, 12år og vill spille mmo. jeg hadde det jo litt morsomt med runescape da, men det var gratis.

MEN visst du har gameboy advance vill jeg anbefale "Golden Sun" det er ikke et MMO men det er et veldig bra rollespill.

visst jeg skulle anbefale MMO, så ville jeg sagt "ikke noe som helst"

 

off-topic: her er litt spillhistorie:

først var det everquest som drepte, nå er det World of Warcraft som dreper..

synes dette bare viser hvor PÅVIRKA folk blir av tv og annen media.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
off-topic: her er litt spillhistorie:

først var det everquest som drepte, nå er det World of Warcraft som dreper..

synes dette bare viser hvor PÅVIRKA folk blir av tv og annen media.

7411861[/snapback]

 

Det beviser ingen ting. Det bare viser at enkelte kan bli avhengige eller at enkelte kan i større eller mindre grad bli påvirket av det. Finnes masse "bevis" på både det ene og det andre. Det er heller veldig enkelt å skylde på en bestemt ting og si at det er synderen, når det helst er mange faktorer som spiller inn.

 

Men det er et faktum at det er mange som er avhengige av WoW.

Lenke til kommentar

Er mange som dør i trafikken men vi fortsetter å kjøre fordi.

Det er et problem at noen råkjører og tar livet av seg selv og andre, og det er også et problem at noen blir innesluttet og heller vil spille dataspill enn å møte andre mennesker.

Dette er absolutt problemstillinger jeg syntes det bør gjøres noe med, men jeg er usikker på hva som kan gjøres for å bedre situasjonen.

 

Det er forøvrig ikke Blizzard som velger helt selv hvor mye tid forskjellige elemental i spillet skal ta, eller hvor mye det skal koste, det er faktisk spillerene som styrer det. Dersom spillerene sier de vil ha en ting, men viser at de vil ha noe annet, vil Blizzard imøtekomme deres ønske og gi dem det de viser at de vil ha. Blizzard gir spillerene det de vil ha for det er det de tjener mest penger på.

 

Forresten, WoW tar i min mening ikke knekken på sosiallivet noe mer enn hva en kjæreste gjør. For å være litt ironisk, har du begge deler er det mulig du glemmer hva vennene dine heter etterhvert.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Er mange som dør i trafikken men vi fortsetter å kjøre fordi.

Det er et problem at noen råkjører og tar livet av seg selv og andre, og det er også et problem at noen blir innesluttet og heller vil spille dataspill enn å møte andre mennesker.

Dette er absolutt problemstillinger jeg syntes det bør gjøres noe med, men jeg er usikker på hva som kan gjøres for å bedre situasjonen.

7424118[/snapback]

Er sannsynligvis ikke mange andre som vet hva som kan gjøres heller. Man prøver jo å få til et automatisert system for kjøretøy nå, og selv om jeg ikke takler ideen om at en maskin kjører for meg, så er det vel ikke dumt med tanke på trafikksikkerhet.

 

Man kan vel konkludere at mange gode ting i verden også har en dårlig side.

Lenke til kommentar
MMORPG er ikke bra for en eneste levende sjel!

FPS er tingen!

Game cs lille gutt!

RPG'spill kan ødelegge livet ditt lett!

7453047[/snapback]

 

Det kan FPS også. Lurer på hvor mange skoledager jeg skulket før bare for å kunne spille CS med klanen:p

7453057[/snapback]

Hehe det går ann å begrense det og da vettu, jeg spiller bare pcw om kvelden jeg :p

Holder meg til pub når jeg skal spille, viss ikke det er pcw med clanen..

Lenke til kommentar
Jaja jeg jar fott meg guild wars og neverwinter nights no. :thumbup:

7454957[/snapback]

 

Guildwars er et bra CORPG spill, det er det. Men jeg synes det blir litt langtrekkelig til tider og litt innviklet med tanke på skill systemet og tinger du kan lage.

 

Neverwinter NIghts er et bra RPG valg, dog ikke et MMORPG. Fremdeles veldig morsomt, speislet om du og legger til de 2 tilleggs pakkene til spillet.

 

Gode valg i alle fall, 2 fantastiske spill på vært sitt RPG felt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...