Zethyr Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Var det ikke en artikkel i VG om gnukking for en stund siden? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg begynner å lure på alle disse nissene, har litt lyst til å rise nisserumpe, det kan jo være "moi" ..eller Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Denne historien i seg selv gjorde meg gladere. Du er flink til å fortelle! *savne Gjøre-andre-glade-tråden* Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette bør være eit hint til alle søte jenter (no offense inteded), sjå kor lite det skal til for å lyse opp kvardagen vår! Ein flott historie L4r5, har opplevd liknande sjølv. 7298768[/snapback] Hva med de som er stygge da? 7298839[/snapback] De får stå i bussen 7298859[/snapback] Enig der as, stygge folk får ikke lov til å sitte, vi vil ha pene jenter. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Den over støttes Søte jenter er bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Takk for alle tilbakemeldingene. Visste ikke helt om jeg greide å formidle stemningen, men måtte jo prøve da... Endret 16. november 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er utrolig hva et pent smil kan gjøre med dagen. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Til dere som klager over stygge folk som sitter ved siden av dere, kanskje de har hatt en veldig dårlig dag. Da kan der kanskje gjøre som jenta som snakket med L4r5 Da reddet dere kanskje dagen deres. Alltid hyggelig med folk som gidder å snakke selv om de ikke kjenner deg. Edit: Dems høres rart ut :/ Endret 16. november 2006 av Adey Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Nå kan du angre på at du ikke spurte om dere kunne møtes en gang senere. Tenk at hver dag kunne vært sånn som bussturen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Og miste illusjonen om den perfekte busstur? Kan jo hende hun er det brødhuet. hehe Hvis jeg ikke får vite noe annet så vil hun alltid være "buss-jenta" for meg. Vil beholde minnet om denne bussturen og bære det med meg uten å ødelegge det. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jaja, bra du gjorde det du mente var best da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Og miste illusjonen om den perfekte busstur?Kan jo hende hun er det brødhuet. hehe Hvis jeg ikke får vite noe annet så vil hun alltid være "buss-jenta" for meg. Vil beholde minnet om denne bussturen og bære det med meg uten å ødelegge det. 7300056[/snapback] Det er problemet med å bli kjent med jenter. Husker ei jeg møtte i fjor på skolen. Møtte henne i gangen og tenkte "Hu der var jævlig søt". Så snakket jeg med henne, og hun ville tapt mot et muggent knieppbrød i Jeopardy. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Du har aldri sett henne igjen, og aldri sett henne før, kanskje du bare innbilte deg hele greia, et triks fra hodet ditt for å muntre deg opp? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Du har aldri sett henne igjen, og aldri sett henne før, kanskje du bare innbilte deg hele greia, et triks fra hodet ditt for å muntre deg opp? 7300250[/snapback] Schizofreni ftw? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Du har aldri sett henne igjen, og aldri sett henne før, kanskje du bare innbilte deg hele greia, et triks fra hodet ditt for å muntre deg opp? 7300250[/snapback] Hehe... Håper da ikke det Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg starter alltid dagen med å hilse på de innvandrerne som er på vei til språkskolen. De gjør meg glad. God start på dagen. Tror de redder meg ganske ofte. Rart det der... Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Skjedde det samme med meg da jeg var i garden. Eneste forskjellen er at vi hadde sett hverandre før og siden - ja, etter at jeg dimma ble vi sammen og er det ennå Bussturer er fint. Lenke til kommentar
morra Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg elsker sånne historier Ble glad bare av å lese den Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Sånne jente er virkelig flotte, traff ei på toget en gang... Da jeg skulle til oslo, hu skulle uheldigvis av på geilo, ikke det at vi snakke så mye men... Fikk en: Du får ha en fin tur videre da, og ett kjempesmil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå