Gå til innhold

Er d noe såm er like let som piczo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piczo er "pek og klikk"-moro for småbarn og har ikke noe med webutvikling å gjøre.

Den enkleste måten å starte å lage hjemmeside på er å bruke en grafisk editor som Nvu (gratis) eller Dreamweaver.

Det klart beste er allikevel å skrive siden for hånd, er kanskje litt vanskeligere til å begynne men da kan du lage virkelig bra sider også.

PS: Det var da en sinnsyk dårlig rettskriving!! Kanskje du skulle laste ned Firefox2 som har stavekontroll innebygd? :p

Endret av PHPdude
Lenke til kommentar
Den enkleste måten å starte å lage hjemmeside på er å bruke en grafisk editor som Nvu (gratis) eller Dreamweaver.

Vet ikke helt om Dreamweaver som koster flesk + er veldig avanser er så bra som et nybegynner verktøy. :p

Det finnes jo freewebs.com elns. Sånn ca piczo med templater xD

Lenke til kommentar

Prøv Google pages. pages.google.com går jeg ut ifra. Men jeg vil også anbefale at du prøver å lage det litt selv. Det er først da du får mest nytte av det.

(Vennligst si ifra hvis du sliter med dysleksi, da slipper du få kommentarer på språket. Men uansett er "d" istedet for "det" uakseptabelt.)

-C-

Lenke til kommentar

Om du tenker på et program som er like lett og forstå som piczo eller hva det heter. Webmaker eller noe skal visst være veldig lett å bruke.

Jeg har en venn som bruker dette programmet, men etter min mening så er det bare bortkastet tid, men du får jo opp en side liksom :)

Lenke til kommentar
Om du vil benytte deg av en webbuilder som piczo, kan kanskje freewebs være litt bedre :)

OT: Unskyld at jeg spør, men har du dysleksi eller noe lignende?

7312647[/snapback]

Kan ikke folk bare holde seg til topic i stedet for å klage på eventuelle skrivefeil hele tiden? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...