espenh10 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hei jeg sliter jeg kan bare lage nettsider på piczo/www.piczo.com piczo synes jeg suger man kan ikke lage orntlig design det blir bare stykt. er det noe som er like lett som piczo? her i verden Endret 16. november 2006 av espenh10 Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 kanskje ikkje like lett, men er det ikkje like greit å lære ting skikkelig fra begynnelsen? les her Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Du kan laste ned diverse templates her: www.layouts4free.com Du kan hoste siden din her: www.frac.dk Offtopic: Måten du skriver på viser at du ikke er moden for å gå vekk i fra piczo enda Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Piczo er "pek og klikk"-moro for småbarn og har ikke noe med webutvikling å gjøre. Den enkleste måten å starte å lage hjemmeside på er å bruke en grafisk editor som Nvu (gratis) eller Dreamweaver. Det klart beste er allikevel å skrive siden for hånd, er kanskje litt vanskeligere til å begynne men da kan du lage virkelig bra sider også. PS: Det var da en sinnsyk dårlig rettskriving!! Kanskje du skulle laste ned Firefox2 som har stavekontroll innebygd? Endret 16. november 2006 av PHPdude Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Her på forumet foregår ting på bokmål/nynorsk, ikke sms-språk eller dialekt. Så trådstarter bes om å endre førsteposten når han er tilbake i tråden. EDIT: Det gjelder emnefeltet også. AtW Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Den enkleste måten å starte å lage hjemmeside på er å bruke en grafisk editor som Nvu (gratis) eller Dreamweaver. Vet ikke helt om Dreamweaver som koster flesk + er veldig avanser er så bra som et nybegynner verktøy. Det finnes jo freewebs.com elns. Sånn ca piczo med templater xD Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 eller hva med http://htmldog.com/ og notepad Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 eller hva med http://htmldog.com/ og notepad 7299059[/snapback] Anbefal nå for guds skyld en editor med syntax highlighting! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Du kan forsøke google pages hvis du ville ha noe som lignet piczo... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Notepad2 er et greit og enkelt verktøy, med highlighting. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Prøv Google pages. pages.google.com går jeg ut ifra. Men jeg vil også anbefale at du prøver å lage det litt selv. Det er først da du får mest nytte av det. (Vennligst si ifra hvis du sliter med dysleksi, da slipper du få kommentarer på språket. Men uansett er "d" istedet for "det" uakseptabelt.) -C- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Skal du ha en blogg kan du bruke http://wordpress.com Som nevnt også http://pages.google.com Tror ikke du kommer til å ha bruk for et markup språk eller noen annen form for programmering senere med mindre du liker å holde på med websider. Det slår meg bare ikke at du er typen enda. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Om du vil benytte deg av en webbuilder som piczo, kan kanskje freewebs være litt bedre OT: Unskyld at jeg spør, men har du dysleksi eller noe lignende? Endret 18. november 2006 av Rinox Lenke til kommentar
maZe-- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Om du tenker på et program som er like lett og forstå som piczo eller hva det heter. Webmaker eller noe skal visst være veldig lett å bruke. Jeg har en venn som bruker dette programmet, men etter min mening så er det bare bortkastet tid, men du får jo opp en side liksom Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Om du vil benytte deg av en webbuilder som piczo, kan kanskje freewebs være litt bedre OT: Unskyld at jeg spør, men har du dysleksi eller noe lignende? 7312647[/snapback] Kan ikke folk bare holde seg til topic i stedet for å klage på eventuelle skrivefeil hele tiden? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Om du vil benytte deg av en webbuilder som piczo, kan kanskje freewebs være litt bedre 7312647[/snapback] Litt bedre ja, men google pages er milevis foran mener nå jeg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Trådstarter har ikke svart i tråden eller endret på den, så jeg tenker jeg stenger tråden. Evt reaksjoner tas på PM AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg